|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() [Feelgoodanbefaling] Skikkelig fin bok å kose seg medMin søster skal snart prolapsopereres. Det blir jo noen dager på sykehus og en måned eller mer på rehab etterpå. Er det noen som har en skikkelig feelgood-bokanbefaling, så hun kan få en lykke-til-presang?
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 19-06-12 kl 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
koko
|
![]() Sv: [Feelgoodanbefaling] Skikkelig fin bok å kose seg medJeg vet ikke om det er den type bok du er ute etter, men jeg for min del ble blid og glad av Potensgiverne.
![]() |
#3 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: [Feelgoodanbefaling] Skikkelig fin bok å kose seg medDeborah Gearys Modern Witch serie. Enklet penkelt, på engelsk og veldig behagelig å lese.
![]() |
#4 |
Leser
|
![]() Sv: [Feelgoodanbefaling] Skikkelig fin bok å kose seg med
Akkurat den jeg tenkte å anbefale. Oppfyller alle kravene du nevnte i HI
![]() |
#5 |
Smugleser
|
![]() Sv: [Feelgoodanbefaling] Skikkelig fin bok å kose seg medAarto Paasilinabøker, og Hundreåringen som klatret ut av et vindu og forsvant. Eller noe sånt. Humrende absurde bøker.
![]() |
#6 |
Epikur
|
![]() Sv: [Feelgoodanbefaling] Skikkelig fin bok å kose seg medHumrende absurd høres veldig bra ut.
![]() |
#7 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Feelgoodanbefaling] Skikkelig fin bok å kose seg medJeg likte veldig godt Reisen hjem av Lori Lansens, men send med kleenex sånn for sikkerhets skyld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: [Feelgoodanbefaling] Skikkelig fin bok å kose seg medAlt av Nicholas Sparks er feel good på en sånn relativt jordnær måte synes jeg. Ikke 'klissat', men godt på alle måter liksom
![]() |
![]() |
#10 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: [Feelgoodanbefaling] Skikkelig fin bok å kose seg medØstenfor solen av Julia Gregson ga meg ei fin og lett lesestund.
![]() |
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
Aarto Paasilina skriver helt fantastisk. Kollektivt Selvmord er den aller beste og mest absurde boken jeg har lest.
![]() |
#15 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: [Feelgoodanbefaling] Skikkelig fin bok å kose seg medDen siste til Hanna Vibeke Holst. Unnskyldningen. Det overrasket meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
![]() |
Det gjorde jeg også. Sist redigert av Fnissa : 28-06-12 kl 08:47. Årsak: La til bok.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|