Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Krydderoppbevaring

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-10, 11:27   #1
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Krydderoppbevaring

Legger den her eg...

Eg trenger hjelp, seriøs hjelp. Eg har mykje krydder. Samboeren min påstår eg har alt, men da stemmer ikkje heilt. Eg mangler fremdeles nokre.
Men eg holder på å bli gal av å ikkje finna ut korleis eg kan ha alt og samtidig finna enkelt fram i kaoset. No står alt på ei hylla i matboden, og der har eg ein plass mellom 20- 25 krydderglas som står samla. Dermed må eg løfta på omtrent alle glas og lesa etiketten, for å finna fram til rett krydder. Eg trenger ei eller anna hylla der eg ser etiketten med ein gang. Og som kan stå/ henga på hyllene mine i boden.
Tips?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:34.