|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Maskinen gikk i gulvetShit, der gikk Macen i gulvet.
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Maskinen gikk i gulvetDu må oppgradere til en Win7. |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Maskinen gikk i gulvetDen hadde ikke falt ned. |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Maskinen gikk i gulvetDu må ikke drive å hive macen din i gulvet vettu, det er dårlig butikk. Eller...nåååå skjønte jeg det. Du vil ha ny!? |
![]() |
![]() |
#6 |
Live and let live
|
![]() Sv: Maskinen gikk i gulvet
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Maskinen gikk i gulvet |
![]() |
![]() |
#10 |
Live and let live
|
![]() Sv: Maskinen gikk i gulvetSmart! Det er egentlig helt utrolig at den ikke knakk, for den falt åpen, med tastatur og skjerm ned i gulvet. Så rammen utenfor skjermen knakk, og hele skjermen har en underlig svai i ryggen. Den lager rare lyder når jeg åpner og lukker den igjen, og det sitter noe fast inni dvd-spilleren (tror jeg). Men den funker da.
![]() |
#13 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Maskinen gikk i gulvet
Jo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Maskinen gikk i gulvetEr det ikke SSD-disk det heter? Eller er jeg helt på jordet nå? Kanskje på feil jorde til og med? |
![]() |
![]() |
#15 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Maskinen gikk i gulvetHP dah.
![]() |
|
|