Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Maskinen gikk i gulvet

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-10, 17:10   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maskinen gikk i gulvet

Shit, der gikk Macen i gulvet. Helt fra kjøkkenbenken. Snublet i ledningen når jeg skulle gå. Den lever enda, men laget mange rare lyder i starten.

Gammel 13-10-10, 17:13   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Maskinen gikk i gulvet

Du må oppgradere til en Win7.

Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 17:21   #3
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Yeah right. Den hadde i så fall gått i stykker med en gang.

Gammel 13-10-10, 17:23   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

Den hadde ikke falt ned.
Bill'ern sørger for såpass.

Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 17:23   #5
Left
Passiv

Standard

Du må ikke drive å hive macen din i gulvet vettu, det er dårlig butikk. Eller...nåååå skjønte jeg det. Du vil ha ny!?

Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 17:46   #6
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Sjugger: Jeg får ikke ny vettu. HP får ny, jeg får hans gamle. Kanskje det var han som satt ledningen slik at jeg snublet i den? (Sånn bortsett fra at han ikke var hjemme da. ) Og der var H-en løsnet. Puh, den gikk på igjen.

Gammel 13-10-10, 18:18   #7
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Den hadde ikke falt ned.
Bill'ern sørger for såpass.

Da gjør han forskjell på folk.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 18:24   #8
Left
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 19:45   #9
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

De har sånn fin-fin funksjon med at harddiscen kobler ut når den merker at den faller, slik at ikke den blir skadet. Det kan nok ha reddet en del.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 20:27   #10
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Smart! Det er egentlig helt utrolig at den ikke knakk, for den falt åpen, med tastatur og skjerm ned i gulvet. Så rammen utenfor skjermen knakk, og hele skjermen har en underlig svai i ryggen. Den lager rare lyder når jeg åpner og lukker den igjen, og det sitter noe fast inni dvd-spilleren (tror jeg). Men den funker da.

Gammel 13-10-10, 20:29   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjørte over min med bilen, jeg ( ), like fin. Dvs den er bulkete men fungerer som den skal. Den har gått i bakken utallige ganger og jeg er veldig fornøyd!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 20:31   #12
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke en del Macer en slags "refleks" som gjør at det ikke blir Grand Canyon i harddisken ved fritt fall?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 21:04   #13
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Har ikke en del Macer en slags "refleks" som gjør at det ikke blir Grand Canyon i harddisken ved fritt fall?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

De har sånn fin-fin funksjon med at harddiscen kobler ut når den merker at den faller, slik at ikke den blir skadet. Det kan nok ha reddet en del.

Jo.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 21:54   #14
Left
Passiv

Standard

Er det ikke SSD-disk det heter? Eller er jeg helt på jordet nå? Kanskje på feil jorde til og med?

Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 22:04   #15
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

HP dah.

Har mac en slik fantastisk refleks altså? Jeg har mistet min i gulvet to-tre ganger, og den har overlevd helt fint, og uten ulyder. I motsetning til aceren som fikk nervøst sammenbrudd bare jeg så på den. Jeg samler for tiden på positive ting ved mac, siden jeg begynner å vurdere å selge min. Har begynt å savne pc.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:48.