|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Hva synes dere om disse skoene?Jeg har lenge ønsket meg et par kule røde pensko som kan passe til bukser og kjoler. Nå vurderer jeg disse. Fine? Det er 6 cm hel, er det veldig høyt for en som ikke pleier å bruke mer enn 3 cm? Jeg skulle gjerne hatt de litt lavere, men det virker som sko enten er veldig høye eller helt flate...
![]() |
#2 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om disse skoene?Tja..litt for høye, også ville jeg hatt uten open tå. Men det er da min smak |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om disse skoene?Til kjole: ja. Til bukse: tja? Jeg liker ikke åpen tå, men det er jo en smakssak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva synes dere om disse skoene?Jeg leter selv etter røde pensko, men jeg ser etter noe med lukket tå, så disse var ikke helt meg. Men om du liker dem bør du jo slå til!!
![]() |
#5 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva synes dere om disse skoene?Jeg syns de var stilige!
![]() |
![]() |
#6 |
Opp og fram, - framover
![]() Sv: Hva synes dere om disse skoene?Foresten, det er godt mulig dem ikke er så høye likevel |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva synes dere om disse skoene?De er jo litt høye i sålen foran også, så hælen blir ikke 6 cm for foten din tror jeg, mer 4.5-5 cm vil jeg tippe!?
![]() |
#8 |
Opp og fram, - framover
![]() Sv: Hva synes dere om disse skoene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om disse skoene?Jeg fikser ikke åpen tå
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() Sv: Hva synes dere om disse skoene?De var fine,men jeg liker ikke åpen tå konseptet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva synes dere om disse skoene?Sier som de andre - fine, men litt anstrengt forhold til åpen tå. (jeg har noen fantastisk flotte vintage røde finsko med åpen tå. De er kjempefine, men jeg bruker de lite pga den åpne tåa)
![]() |
#15 |
Opp og fram, - framover
![]() Sv: Hva synes dere om disse skoene?Eurosko har hatt noen fine røde, uten open tå. Ikke så høy hæl heller, men vet ikke om dem har dem inne nå.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|