Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Når kommer ny sesong? (90210)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-10, 21:11   #1
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Når kommer ny sesong? (90210)

Hvordan finner jeg ut når de starter ny sesong av en serie? Eller er det noen som vet? *lat*

Har slukt 2 sesonger av nye 90210 nå på to-tre uker, så da var det jo selvsagt frustrerende med sesongavslutning i formiddag. JEG VIL VITE HVORDAN DET GÅR!

Gammel 09-07-10, 21:12   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kommer ny sesong? (90210)

Jeg lurer også, slutten var litt nervepirrende.

Gammel 12-07-10, 10:38   #3
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kanskje du finner det ut her: http://www.tv.com/

Gammel 12-07-10, 11:55   #4
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

http://www.imdb.com

Ser ut til at de starter sendingene av sesong 3 13. september.

Gammel 12-07-10, 19:59   #5
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Takk for hjelpen!

Gammel 16-10-10, 22:42   #6
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ja, nå er de altså i gang. Jeg hadde rent glemt det da jeg kom over den mens jeg lastet ned Dexter ...så på to dager har jeg slukt de første fem episodene av sesong tre. Jiiibes - det er jo så fjortis at det halve kunne vært nok, men jeg sluker det, virkelig!! Liam!

Gammel 16-10-10, 23:08   #7
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

Ja, skikkelig fjortiss, og nesten på grensen til hva jeg orker. Men joda, koser meg med ny sesong.

Gammel 17-10-10, 03:35   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser det også, hver onsdag (eller er det tirsdag?). Så den nyeste i forregår, knallserie.

Jeg elsket han som spiller Mr. Cannon før, han har bla. spilt i 24. Terrorist, tror jeg. Har vært dåneforelsket i ham lenge, men akkurat i denne serien er han uspiselig, jeg har helt mistet sansen. Blærk!

Gammel 17-10-10, 07:14   #9
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Høh! Er det bra altså? :vurderer: Jeg digget jo den opprinnelige serien, men da var jeg jo *eh* noen år yngre.

Gammel 17-10-10, 08:36   #10
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

Nja... Bra og bra, en blir liksom sugd inn i intrigene og alt.

Gammel 18-10-10, 14:44   #11
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg ser det også, hver onsdag (eller er det tirsdag?). Så den nyeste i forregår, knallserie.

Jeg elsket han som spiller Mr. Cannon før, han har bla. spilt i 24. Terrorist, tror jeg. Har vært dåneforelsket i ham lenge, men akkurat i denne serien er han uspiselig, jeg har helt mistet sansen. Blærk!

Du likte ham bedre da han var terrorist, ja, ser den.

Gammel 18-10-10, 17:24   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ja.

Gammel 18-10-10, 17:45   #13
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle som liker sånt burde se Being Erica. Jeg er i gang med tredje sesong nå. Veldig underholdende. (Det handler om en jente på 32 som får muligheten til å gå tilbake i tid for å endre på visse episoder i livet sitt. Mye high school-intriger. Og etterhvert mer voksenliv-intriger.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 18:12   #14
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg melder meg i fjortisrekka og innrømmer ,enn litt motvillig, at jeg er hekta

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 18:35   #15
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Me too.

Det er den eneste serien sambo nekter meg å se på når han er hjemme, men når han er borte koser jeg meg

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.