|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: iPhone og iPad i USA?Jeg har en iPad fra USA. Den funker helt fint. Har ikke prøvd med microsim fra norge enda, det står i et amerikansk et foreløpig. Bruker den på det trådløse nettet her hjemme.
![]() |
#3 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: iPhone og iPad i USA?iPad ja, iPhone nei.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhone og iPad i USA?
![]() |
#7 |
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhone og iPad i USA?Apple har ny Key-note i kveld og min Eple-mann tipper at iPad endelig kommer til Norge i november.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhone og iPad i USA?I hvert fall iPad uten 3G skulle jeg tro var helt ok. Hvordan det er med den som har 3G vet jeg ikke.
![]() |
#10 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: iPhone og iPad i USA?Hva med mini lap toper da? Er det noe som virker i Norge, og er det evt. penger å spare her?
![]() |
#11 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: iPhone og iPad i USA?Elektriske artikler kan være kinkig fordi det ofte er satt opp med annen volt ifht. lading/batteri, ikke minst kontaktforskjeller. Det være seg PC, kjøkkenmaskiner ++. iPad må du kjøpe nytt strømadapter til, men den er laget slik at den enkelt kan skiftes ut og det koster ikke så mye - andre apparater vil det være lurt å sjekke dette ut på forhånd, så du ikke ender opp med en PC du ikke kan lade her i Norge fordi den må lades med annen spenning.
![]() |
|
|