Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Fronter

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-10, 21:57   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Fronter

Dokumenter som blir lagt ut i Fronter, hvor forsvinner de etterhvert når nye dokumenter blir lagt til?

Alle forelesningene våre bl.a. blir lagt ut, men det er bare plass til 10 dokumenter på startsiden på Fronter. De ligger på høyresiden under Dokumenter. Etterhvert som nye blir lagt til forsvinner de gamle, og jeg finner de ikke igjen. Noen som vet hvor de havner?
Fronter er et skikkelig møkkaprogram spør du meg.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 21:59   #2
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fronter

Det kommer an på hvordan de har organisert det hos deg.

Prøv velg rom - vis romliste og velg det rommet som høres logisk ut. F.eks forkortelse for utdanningen du tar, eller navnet på faget, e.l.

Så ser du kategoriene på venstre side, hos oss pleier det å hete undervisning og veiledning eller noe sånt. Innunder der er det mapper og filer.

Dette burde dere fått opplæring i.

Gammel 24-10-10, 22:05   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Har lett gjennom alle rommene men finner de ikke noen steder.

-Pippi
Gammel 24-10-10, 22:06   #4
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Da ville jeg sendt mail til læreren og spurt.

(Og du har sjekket i rommene under "vis romliste" og ikke bare "velg rom" ?)

Gammel 24-10-10, 22:07   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

NÅ fant jeg, de hadde bare gjemt det veldig, veldig godt.
Liker fortsatt ikke Fronter.

-Pippi
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:35.