|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Er denne sengen for feminin?Vi skal på IKEA og handle inn senger til de to største i morgen, og jeg syns denne senga er både praktisk og fin. Men er det en jenteseng? Den kan vel være fin til gutt om man kjøper litt guttete trekk, eller?
![]() |
#2 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er denne sengen for feminin?Jeg har den til min gutt på 7, og synes ikke den er feminin i det hele tatt.
![]() |
#3 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er denne sengen for feminin?Ikke jentete.
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er denne sengen for feminin?Jeg synet denne sengen passer like godt til gutter som til jenter, så jeg finner ikke denne feminin.
![]() |
#5 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Er denne sengen for feminin?Så bra.
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Er denne sengen for feminin?Jeg synes den er kjempefin, men definitivt feminin.
![]() |
![]() |
#7 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Er denne sengen for feminin?Jeg kjenner like mange gutter som jenter som har den. Passer for begge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
snur
|
![]() Sv: Er denne sengen for feminin?Vi har den til begge ungene. Har ikke tenkt tanken på at den skulle være for feminin for guttungen. Den ser i alle fall ikke spesielt jentete ut full av Star Wars Lego, Pokemon blader og med fotballsengesett på
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er denne sengen for feminin?Vi har den til vår gutt. Jeg synes den er litt feminin, men fant ut at om jeg holdt den meningen for meg selv så brydde ikke han seg om det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Er denne sengen for feminin?
Det var den jeg hadde tenkt i utgangspunktet, men tapeten på rommet er svart og hvitstripete, og den senga er brunsvart. Og det syns jeg kræsjer litt.
![]() |
#14 |
tankefull
|
![]() Sv: Er denne sengen for feminin?Alle tre ungene våre har den senga. Guttene er 8 og snart 6 år, og jeg har aldri hørt det nevnt med et ord at den er for jentete. Og tro meg, hadde de syntes det, så hadde jeg hørt det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er denne sengen for feminin?Jeg lurte først på om du hadde linket til feil seng, for den var da ikke spesielt feminin!
![]() |
#16 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() Sv: Er denne sengen for feminin?Pft. Den er ikke feminin. Men de knottene på skuffene kan jo fint byttes ut med noen tøffe gutteknotter. Jenta mi har søte blomsterknotter på sin.
![]() |
#17 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Er denne sengen for feminin?Da er vi endelig hjemme etter en hel dag på IKEA med tre barn på slep. Det ble senger, madrasser, skrivebord og masse garderobeskap. :sliten:
![]() |
#18 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Er denne sengen for feminin?Feminin? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Off the map.
|
![]() Sv: Er denne sengen for feminin?vi har denne senge - riktignok til storesøster, men har aldri tenkt på den som en jenteseng. Derimot er det en utrolig praktisk seng som blir dobbeltseng ved behov, og det er masse oppbevaringsplass i den, og den ser fin ut.
![]() |
#20 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Er denne sengen for feminin?Vi har denne til gutt. Tenkte på den som litt feminin før helt til det gikk opp for meg at det var fordi jeg kun hadde sett den stylet veldig feminint på Ikea. Den er perfekt til vårt bruk og på et gutterom med tilhørende ikke-feminine effekter er den helt unisex. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|