|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Smugleser
|
![]() Blade-blade?Andungen har fryktelig lyst på noe han kaller "blade-blade" (min tolkning på engelsk), som visstnok er en (liten) leke som spinner ellerno'.
![]() |
#2 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blade-blade??
![]() |
#4 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Blade-blade??Jupp, definitivt Beyblade (Metal Fusion) og det er tydligvis veldig populært akkurat nå (og koster en pen liten formue).
![]() |
#5 |
Smugleser
|
![]() Sv: Blade-blade??Ah, takk, visste jeg kunne stole på dere. Får ikke takkeprikket, Tiddelibom.
Anda - - - - - Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06 Sist redigert av Anda : 03-11-10 kl 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Blade-blade??Det er en avansert snurrebass, som kjemper mot andre tilsvarende avanserte snurrebasser.
![]() |
#8 |
Smugleser
|
![]() Sv: Blade-blade??
Da er de flere. Andungen skrev "blade-blade blå" som første ønske på ønskelista til jul her i morges.
![]() |
#9 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blade-blade?Det der har storebror også "gnålt" om. Han ønsker seg "bleyblade", som han sier. Jeg er ikke så begeistrert, men vi får nå se hva han setter opp på ønskelisten sin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blade-blade??Usj, er Beyblade in igjen?
![]() |
|
|