Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg ønsker meg en sort hverdagskjole ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-10, 18:21   #1
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg en sort hverdagskjole ...

Ja, det er jeg på leting etter, men klarer ikke å finne en.
Den skal altså være en hverdagskjole. Til bruk på kontoret f.eks.
Den må enten være i tynn ull eller i viscose/viscose-blanding. (Bomullsstrikk mister så fort fassongen og fargen.)
Den må nå meg (som er 170) til kneet/rett over kneet.
Den må ha lange eller 3/4-ermer.
Den må helst ha V-utrigning, og ikke helt ned til navlen ...
Den skal være ensfarget sort.

Er det noen som har sett den perfekt, sorte hverdagskjolen, og som vil dele funnet med meg?

Gammel 30-10-10, 18:23   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg ønsker meg en sort hverdagskjole ...

Har du sett på www.smartgirl.no? De har så ufattelig mange kjoler der at jeg ikke orker å søke lenger, men jeg synes i alle fall det er mye fint - mange fine danske merker, bl.a.

Gammel 30-10-10, 18:26   #3
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har saumfart Smartgirl.
Mange fine kjoler, men ikke "den rette". Har dog tre stykker liggende i handlekurven der (to grå og en offwhite) ...

Gammel 30-10-10, 18:30   #4
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Det må jo bli denne..? http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-...ted-Dress.html (Den er litt stor i størrelsen, men veldig deilig og fin).

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 18:34   #5
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en nesten identisk som den fra Boden som jeg kjøpte i Tromsø i sommer.

Gammel 30-10-10, 18:40   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en omslagskjole fra cubus av alle steder (men den er noen år gammel) Den er virkelig fin.

Gammel 30-10-10, 18:45   #7
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg har en nesten identisk som den fra Boden som jeg kjøpte i Tromsø i sommer.

Korr, korr?

Den Boden-kjolen er absolutt aktuell. Hvordan er kvaliteten på strikkaklærne fra Boden?

Gammel 30-10-10, 18:46   #8
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har en omslagskjole fra cubus av alle steder (men den er noen år gammel) Den er virkelig fin.

Hmph.
Jeg har akkurat kastet min velbrukte (les utbrukte og oppbrukte) sorte omslagskjole fra H&M. :hulk:

Gammel 30-10-10, 18:50   #9
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Korr, korr?

Den Boden-kjolen er absolutt aktuell. Hvordan er kvaliteten på strikkaklærne fra Boden?

Min er forresten ikke i strikk, men i viskoseblanding. Fasongen er nesten helt lik den fra Boden. Min er fra by Ti Mo. Jeg kjøpte den i Møysalen. Den var dog på salg og var sikkert fra fjorårets kolleksjon.

Jeg har brukt den mye, og den har holdt seg bra.

Gammel 30-10-10, 18:52   #10
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Oj! Den kjolen fra Boden var steike fin. Hvordan var det med disse størrelsene igjen? Hilsen medium og lav.

Gammel 30-10-10, 19:22   #11
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Korr, korr?

Jeg har en sånn. Jeg er nesten 1.70 og bruker stort sett L og har kjolen i 12R. Kvaliteten er helt ok.

Den er dog langt mer utringet enn hva jeg hadde forventet. Jeg trodde det skulle være en straight jobb-kjole, men den har ganske raus utringing.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 19:52   #12
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av cuyahoga, her.

Den er dog langt mer utringet enn hva jeg hadde forventet. Jeg trodde det skulle være en straight jobb-kjole, men den har ganske raus utringing.

Jeg bruker ofte en singlet under mine omslagskjoler.

Gammel 31-10-10, 09:51   #13
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av cuyahoga, her.

Jeg har en sånn. Jeg er nesten 1.70 og bruker stort sett L og har kjolen i 12R. Kvaliteten er helt ok.

Ja, den er helt klart veldig utringet. Men det kan fikses med et sting eller to for å holde omslagsåpningen på plass. Eller en singlet.

Kvaliteten kan jeg ikke si så mye om ennå, for jeg har ikke brukt min så mange ganger ennå.

Gammel 31-10-10, 18:25   #14
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har to deilige svarte som passer til beskrivelsen. Begge er kjøpt på Møysalen og er fra TiMo. Den ene rekker omtrent til knærne, den andre er noe kortere så den bruker jeg underkjole til.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 18:35   #15
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Boden-kjolen er fantastisk. Jeg har den i rødt, og føler meg såå fin i den.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 00:52   #16
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har også en sort Timo-kjole. Den er blanding av bomull og noe annet. Den har fantastisk passform og fall. Men den er kjøpt i fjor.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 08:01   #17
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har en som er akkurat som du har beskrevet den. Den er kjøpt på Maggie Wonka i Oslo. Skal se om jeg kan finne bilde av den.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 09:35   #18
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Linneas Hage har en TiMo ullkjole, kunne den være noe?

http://www.linneashage.no/?PageID=1255&ItemID=2374

Gammel 01-11-10, 09:56   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne fra Esprit synes jeg er litt fin.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 09:59   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og denne:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:54.