|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2010
![]() |
![]() Får ikke lov til å spille spill med 12 års-grense før han blir 21?Hei igjen. andre post |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Får ikke lov til og spille 12 års grense spill før han blir 21?Folk får gjøre som de vil, også gjør jeg som jeg vil. Har vi besøk så spilles det spill med anbefalte aldersgrenser. Jeg overprøver ikke andres regler.
![]() |
![]() |
#3 |
maler
|
![]() Sv: Får ikke lov til og spille 12 års grense spill før han blir 21?Jeg regner med dette ikke er samme gutt?
![]() |
#4 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Får ikke lov til og spille 12 års grense spill før han blir 21?Det er vel rett i den familien da. Dette er sånn typisk som jeg føler at jeg ikke har noe med. Jeg/vi lager reglene i vår familie, naboene lager reglene i sin familie.
![]() |
#5 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2010
![]() |
![]() Sv: Får ikke lov til og spille 12 års grense spill før han blir 21?Takk for svar |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
På lukket avdeling
|
![]() Sv: Får ikke lov til og spille 12 års grense spill før han blir 21?Vel, jeg sa til min eldste gutt når han var 3 og hadde tegnet over hele veggen at han ikke fikk tegne mer før han var 30. Det sier vel egentlig seg selv at han har tegnet mye i de elleve årene etterpå.
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() Sv: Får ikke lov til å spille spill med 12 års-grense før han blir 21?Jeg synes også det høres ut som noe man "bare sier" for å forklare alvoret i noe, eller fordi man er sint der og da, og ikke som en fastlagt regel. Men selv om det skulle være helt sant at han ikke får lov til å spille spill som brødrene er for liten til, så er det ikke akkurat noen katastrofe. (Og det er ikke så opplagt at alle som er 12 år bør få spille spill merket med 12 års-grense; slike aldersgrenser er da vel ment som minimumsgrenser, og 12-åringer kan jo være ganske ulike.)
![]() |
#9 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Får ikke lov til å spille spill med 12 års-grense før han blir 21?
Jeg synes generelt mange folk er teite - men barn er lett å lage. Sist redigert av Dronningen : 16-11-10 kl 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|