Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har du smilt av i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-12, 22:35   #1
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Hva har du smilt av i dag?

På twitter startet en ung dame en tweet-rekke med spørsmålet:" Hva fikk deg til å smile i dag?". Helle Gannestad er journalisten som startet dette med tanke på rettsaken som startet mandag.

Så jeg spør dere.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 22:38   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du smilt av i dag?

Jeg har vært hjemme med sykt barn i dag, og må si at jeg smiler litt når Knerten ler seg fullstendig fillete av filmer han har sett 63 ganger før. Jeg ler ikke av filmene lenger, men jeg smiler av hans glede.

Gammel 19-04-12, 22:39   #3
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Søsteren min ble 18 år i dag (halvsøster). Jeg visste hun skulle få en kjempefin gave, for jeg har vært med på den selv. Syntes det var skikkelig morro at hun faktisk ble så glad for den at hun uttrykker det på Facebook. Hun er liksom ikke helt som søstern sin når det kommer til å eksponere seg, he he.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 22:41   #4
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Lillebror skulle til frisøren ilag med pappaen i dag, han grudde seg sånn på forhånd og alt var bare kjipt.

Når han kom hjem smilte han helt rundt, han var så blid og fornøyd for at det hadde gått så bra. Å så var han i tillegg så fin
Å se han så glad fikk meg virkelig til å smile, masse

Gammel 19-04-12, 22:41   #5
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg smilte godt da fireåringen lekte i ettermiddagsolen på terrassen og sang av full hals "det blir ikke hull i en tann som en ren, og tennene de pusser vi jo en etter en".

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 22:41   #6
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Varsel om bursdagsgavetur fra mannen. Og klukkende barnelatter i badekaret. Nesten-niåring som insisterer på at kos, vann og fotball er det viktigste i livet.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 22:42   #7
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg smilte til sola.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 22:45   #8
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg smilte av lillesøster som pekte på bildet av mormor og bestefar og sa "moj-moj og pa-paj".

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 22:46   #9
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kollegaen som serverte vafler bare for å gjøre det hyggelig, i kantina i dag.

Gammel 19-04-12, 23:00   #10
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg smiler av alle de fantastiske kollegaene mine som gjør dagen fantastisk, jeg smiler når førsteklassingen min leser leseleksa flytende, jeg smiler når instruktøren på treningssenteret pusher det lille ekstra ut av alle tilstede og avslutter dagen smilende i gratis solarium.

Det har vært en bra dag!

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 23:04   #11
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

jeg smilte da ei som opplevde en SA i går, allerede i dag klarte å se fremover og være klar på at de skal prøve igjen med en gang.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 23:07   #12
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Lillebror som ler og storebror som fikk fotballutstyr i dag. Og mannen min som sa jeg var fin, enda jeg følte meg meget ufin i dag

Gammel 19-04-12, 23:09   #13
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Når Knerten sa svømme. Han som har sagt (s)fjømme så lenge.
Av mange ting Mikro har gjort. Hun snakker med kroppen mer enn med ord, og smilene hennes er en stor del av det. Vi smilte og tullet med hverandre ved bordet.

Deilige ungene mine.

Gammel 19-04-12, 23:09   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var på kafe i dag med faren min og kjæresten hans. Ved nabobordet satt ei dame fra Tanzania, og du hvor hun var skravlesyk - og heldigvis både hyggelig og morsom å prate med. Hun hadde så mange morsomme historier å fortelle.

Og så måtte jeg humre av min fars nydelige kjæreste, som har det med å plumpe ut de rareste ting, i dag omtalte hun ei venninne: "hun er ei ordentlig hyggelig dame, til tross for at hun er blind."

Gammel 19-04-12, 23:19   #15
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg har smilt av ettåringen som har lært seg dyrelyder og navn, av tiåringen som nøt at jeg leste høyt for henne, av din kusine (mandarinkusinen) som fortalte noe morsomt. Av sola.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 23:29   #16
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg smilte av at jeg fikk rosinbolle og Flax-lodd da jeg kom på jobb i dag. Sånn helt uten at JEG hadde gjort noe for å fortjene det.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 23:31   #17
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Av den spontane gleden og lettelsen i en manns ansikt når jeg lettet arbeidsoppgaven hans med mange timer. Av lyden av fire 8-åringer som spiser middag på verandaen. Av to 10-åringer som får latterkrampe når de ligger og sløver på trampolina. Av sola

Gammel 19-04-12, 23:36   #18
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har smilt masse av mannen min i dag, enda han ikke var tilstede. I dag er en sånn dag da jeg har smilt av å tenke på han.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 23:38   #19
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har smilt til og av alle de fantastiske menneskene som har vist meg omsorg i dag bare fordi jeg er meg og fordi de vet at jeg har utrolige tøffe dager for tiden. Og av sjefen min som har vist seg å være like varm som han er ambisiøs.

Gammel 19-04-12, 23:39   #20
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg måtte smile da jeg så det strålende blide ansiktet til 2-åringen i morges. Jeg smilte da 4-åringen krøp inn til meg i sofaen i 5 minutt før vi måtte gjøre oss klar for dagen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:08.