|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Administrator
|
![]() Sv: Jeg trenger ny bærbar PCMacbook Air 11". iPhoto er genialt, ekstern disk om du har mange bilder som er ferdig redigerte. Har du iPhone/iPad/iPod touch så integrerer de sømløst. Sist redigert av HP : 10-11-11 kl 12:02. Årsak: iOS |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Jeg trenger ny bærbar PCJeg er fornøyd med min Sony Vaio Y-serie 11".
![]() |
#5 |
Klar
|
![]() Sv: Jeg trenger ny bærbar PCHva med å la noen andre gjøre hele vurderingen for deg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger ny bærbar PCBudsjett? Er det viktig at pc-en er liten og lett?
![]() |
#7 |
![]() Sv: Jeg trenger ny bærbar PC15 tusen? Da hadde ikke jeg personlig ikke vært i tvil: Lenovo Thinkpad T420s.
![]() |
#8 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger ny bærbar PCLenovo er sikkert fint, men jeg ville ikke ha kjøpt en for min egne penger. Jeg har en T420 (den er tyngre (jeg har to batterier i for å gjøre den ekstra tung) enn en T420s, ellers er de vel ganske like), og jeg er bare sånn passe fornøyd; styreplaten er alt for liten og ikke særlig god, og jeg syns den er stygg; begge deler spiller rolle for noe jeg skal bruke i timesvis. Jeg ville heller ha kjøpt en stor MacBook Air eller en liten MacBook Pro i den prisklassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Sv: Jeg trenger ny bærbar PCT420 og T420s er på en måte like, men på an annen måte ganske ulike. De deler omtrent ikke komponenter. De rettes på en måte mot samme segment, og derfor de har "samme navn", men konstruksjonen er stort sett helt forskjellig. S-en er vel 0,5 kg lettere elns, samt SSD, 3G m.m. er vel standard på alle modellene.
![]() |
|
|