Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dunkåpe: hvilken farge skal jeg velge?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvilken farge skal jeg velge på dunkåpa?
Grå 28 36,84%
Brun 31 40,79%
Rosaish 14 18,42%
Ingen av dem, finn deg noe annet 3 3,95%
Ingen av dem, annet forslag i tråden 0 0%
Deltakere: 76. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-10, 19:02   #1
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dunkåpe: hvilken farge skal jeg velge?

Jeg har funnet drømmekåpa: Marikollen Down Lady Parka. Men hvilken farge, mon tro?
Jeg sto egentlig mellom grå:

og brun:

men plutselig så jeg denne:

Jeg kler nok alle disse tre, og det mest fornuftige ville vel kanskje vært å velge en av de to øverste?

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 19:10   #2
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dunkåpe: hvilken farge skal jeg velge?

Jeg er veldig fornøyd med min i brunt. Rosa-fargen er også kjempefin, men jeg er redd jeg fortere ville blitt lei av den fargen

Gammel 05-12-10, 19:11   #3
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde kjøpt den nederste. Den mest fornuftige fargen er den man liker best. Og ingen av fargene over er vel egentlig ufornuftige?

Gammel 05-12-10, 19:14   #4
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Åhh, den var fin.

Hva koster den og hvor får man kjøpt? Jeg ønsker meg en sånn i 40-årsgave av mannen. Fra januar skal jeg jo begynne å ta bussen til jobben og da er det greit med en lang og god jakke når jeg venter på bussen.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 19:19   #5
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Hva koster den og hvor får man kjøpt?

Veiledende pris er 3000,- Jeg vet ikke hvor man får den hen, fant den på nett. Nå begynner jakten på en butikk som faktisk har den inne, slik at jeg får prøvd den før jeg ønsker meg den til jul (jeg har kjøpeforbud nå før jul, mannen vil ha alle muligheter åpne. ).

Gammel 05-12-10, 19:21   #6
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Brun! Kjempefin!

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 19:32   #7
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

brun!!

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 19:55   #8
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Den brune er fantastisk fin, men jeg var fornuftig og bestilte sort, jeg har en billig fra HM i brunt som får duge litt til.

Gammel 05-12-10, 20:12   #9
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Den nederste. Så noe lignende live og fargen var nyyydelig.

Gammel 05-12-10, 20:44   #10
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Personlig likte jeg ingen av de. Og værtfall ikke overpriset Bergans så min mening teller ikke

Gammel 05-12-10, 20:53   #11
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den nederste er rålekker. Svigerinnen min prøvde den og var bare smasing!
Skulle jeg valgt til meg ville jeg hatt brun, men det er meg.

Gammel 05-12-10, 20:55   #12
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Den nederste fargen heter vel Plum tror jeg, og den er veldig fin live!

Gammel 05-12-10, 21:23   #13
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne har jeg nettopp prøvd, og den var ikke fin til meg. Jeg ville valgt lilla, men gikk for sort Down parka. I Marikollen ble det noe rart foran på magen, ble pløsete. Men sikkert lekker på andre!

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 21:31   #14
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Den nederste fargen er veldig fin Jeg ville valgt den eller sort.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 22:10   #15
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg ville valgt sort.

Gammel 05-12-10, 23:35   #16
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Alexy, her.

Denne har jeg nettopp prøvd, og den var ikke fin til meg. Jeg ville valgt lilla, men gikk for sort Down parka. I Marikollen ble det noe rart foran på magen, ble pløsete. Men sikkert lekker på andre!

Hm, er det kanskje lommene som kan gi pløse-effekten?

Gammel 06-12-10, 02:56   #17
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 314
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Jeg stemte brun. Har brun dunjakke selv. Et såpass dyrt plagg bør helst være litt nøytralt slik at man kan ta det frem år etter år tenker jeg, også etter at dunejakker og kåper ikke lenger er moderne men bare veldig varme og derfor kan tenkes å tas frem på de aller kaldeste dagene.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 11:35   #18
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker farger, og synes det er fint om man bruker litt annet enn brunt, grått og svart. Våg å synes litt! Rosafargen er også såpass "nøytral" at den vil ikke gå av mote på noe vis. Kjempeflott dunkåpe, aller lekrest i den rosa. Om du ikke tar den, ville jeg som andrevalg sagt brun.

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 11:48   #19
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har den i svart. Rett og slett fordi det er den fargen jeg erfaringsmessig vet at jeg ikke går lei av - og den matcher alle farger jeg ellers bruker. Jeg fikk meg en lærepenge da jeg kjøpte dyr regnkåpe, og valgte brun. "For det går jeg jo aldri lei av". Right. Jeg-er-så-lei!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 21:37   #20
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Hm, er det kanskje lommene som kan gi pløse-effekten?

Nei, jeg synes det var noe midt på magen. For mye dun eller stoff, men kan jo godt hende den sitter fint på deg.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48.