Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Røykende nabo og sovende baby

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-10, 11:11   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Røykende nabo og sovende baby

Kan man klage på at naboen røyker ute sånn at røyken ligger tykt der hvor man hadde tenkt at babyen skal ligge ute og sove? Kanskje ikke. Men hva om naboen er en videregående skole, der det til enhver tid står minst 10 personer og røyker? Området er offentlig (altså verken skolens eller privat).

Hvem kan man evt. klage til? Skolen med kopi helsesjefen i kommunen?

Gammel 12-11-10, 11:23   #2
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Røykende nabo og sovende baby

Ta det opp med rektor i første omgang tenker jeg. Jeg er heller ikke noe fan av at lærerene står utenfor skolegården og damper, her hos oss så sitter de på en benk rett utenfor skoleinngangen så det første ungene ser når de kommer om morgenen er en 4-5 lærere som sitter og røyker. Sjarmerende.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 12:50   #3
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

De røyker tross alt ute, synes ikke at du har noen grunn til å klage på det. Du får heller sitte vognen et annet sted. Et sted må jo røykerne få lov og være også..( er selv ikke røyker) Men det er vel grenser for hva man kan legge seg opp i synes jeg

Gammel 12-11-10, 12:53   #4
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg må si meg litt enig med Leandra. Så lenge det er utendørs så kan man ikke forlange at folk skal ta hensyn, bare håpe at de har såpass vett at de gjør det likevel

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 12:55   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hvor er stedet du tenker å la babyen sove? Hage? Veranda?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 13:13   #6
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hage. Leiligheten min vender dessverre kun mot dette området.

Ja, jeg vet at røykerne må få være en plass, og det er MANGE andre plasser de kan være. Vi har tidligere klaget til skolen på at de sto i gården vår, og påpekt at så lenge de er over atten år så har de lov til å røyke og da bør de få gjøre dette på dertil egnet sted på skolens område som skolen kan ta ansvar for rydding av. Men skolen er røykfri, så da sender vi ungdommene ut i nabolaget heller. Skolen er stor og vender mot tursti på to av sidene, der det ikke bor noen, så derfor syns jeg heller de kan røyke der de ikke sjenerer noen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.