|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Kan man ikke "forhåndsbestille" publisering av bloggpost?Jeg skal blogge hver dag resten av november, men er bortreist og uten nett i morgen. Derfor har jeg skrevet morgendagens innlegg nå og lagret det som kladd. Det finnes jo en funksjon hvor man kan angi publiseringstidspunkt, så jeg satte dette til i morgen. Da får jeg imidlertid beskjd om at man ikke kan sette publiseringstidspunktet til en senere dato?
![]() |
![]() |
#4 |
kamerat
|
![]() Sv: Kan man ikke "forhåndsbestille" publisering av bloggpost?Joda, gå på publiseringsstatus (et stykke under skrivefeltet) og velg «Publiser den». Da får du velge dato og klokkeslett for publisering.
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Kan man ikke "forhåndsbestille" publisering av bloggpost?
Ja, det har jeg gjort, og jeg får deretter beskjed om at det ikke er lov.
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det finnes noen av oss som har telefoner som kan ringe. Og sende sms. Ja, til og med bilde, faktisk, bare ikke så veldig stort. Og gjett hva... der stopper det. Og til og med ikke egentlig tenkt over at det var noe unromalt problematisk med det engang.
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Kan man ikke "forhåndsbestille" publisering av bloggpost?Kanskje en av de andre har nettelefon?
![]() |
![]() |
#9 |
Administrator
|
![]() Sv: Kan man ikke "forhåndsbestille" publisering av bloggpost?Jeg får fremtidspostet med testbrukeren min, men jeg må trykke OK i en boks som dukker opp i Google Chrome: |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
intro
|
![]() Sv: Kan man ikke "forhåndsbestille" publisering av bloggpost?Tusen takk for at du orker å bruke tid på dette, HP. Her er min feilmelding:
![]() |
![]() |
#13 |
<*(((<
|
![]() Sv: Kan man ikke "forhåndsbestille" publisering av bloggpost?Når jeg gjør det samme som Elinblu sier, altså: Skriver blogginnlegg, lagrer som kladd, åpner kladd, velger Publiser den og tidspunkt i fremtiden, så får jeg samme feilmelding som Elinblu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Administrator
|
Ah. Da må publiseringstidspunkt settes før du lagrer som kladd da, evt. kan du fremtidsposte kladden, for du kan endre etter publisering. Ikke overraskende. Drittsystemet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ctrl+z
|
![]() |
#18 |
intro
|
![]() Sv: Kan man ikke "forhåndsbestille" publisering av bloggpost?Tusen takk for hjelpen! Jeg kopierte innlegget og gikk direkte til fremtidsposting, og da gikk det.
![]() |
![]() |
|
|