Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Finnevaskemaskinhjelp!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-10, 20:55   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Finnevaskemaskinhjelp!

Jeg trenger en vaskemaskin, etter å ha vasket klær hos mine foreldre i litt for mange måneder. Den må være billig.

Kan noen hjelpe meg å finne en okei, men rimelig sak, enten på Finn, i butikk, hvor som helst, men Oslobasert?

:neier:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 20:56   #2
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnevaskemaskinhjelp!

Jeg vil gjerne avbefale LG. Det er ikke nok at de er rimelige, de må være gode også. Velg noe annet.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 20:57   #3
Left
Passiv

Standard

Definér "billig"?
Jeg måtte krisekjøpe vaskemaskin til huset vårt på Møre, en Bosch-ting, og den var både billig og god. Nå tror jeg du får den for under 2000,- ny. 6kg og 1400 omdr. eller noe sånt tror jeg.

Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 20:59   #4
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg vil gjerne avbefale LG. Det er ikke nok at de er rimelige, de må være gode også. Velg noe annet.

Gammel 02-12-10, 21:02   #5
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Dobbelt -

Gammel 02-12-10, 21:10   #6
Left
Passiv

Standard

Hva med denne?

http://www.elkjop.no/product/hviteva...si-vaskemaskin

Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 21:56   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Definér "billig"?
Jeg måtte krisekjøpe vaskemaskin til huset vårt på Møre, en Bosch-ting, og den var både billig og god. Nå tror jeg du får den for under 2000,- ny. 6kg og 1400 omdr. eller noe sånt tror jeg.

Det er billig.

Gammel 02-12-10, 21:58   #8
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Nesten ny brukt Asko hos El-Spar på Skedsmokorset?

Gammel 02-12-10, 22:00   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Høhø, det er ikke OSLO, Mauser.

Nesten ny-brukt? Hm? Hva er greia?

Gammel 02-12-10, 22:09   #10
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Høhø, det er ikke OSLO, Mauser.

Nesten ny-brukt? Hm? Hva er greia?

Det finnes flere sånne bruktsjapper for hvitevarer. Bla. like ved SmartClub på Alnabru. Da får du brukt maskin med garanti.

Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 22:15   #11
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Hør på Mauser. Selv om han ikke vasker klær, har han peiling på maskiner.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:55.