Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Veldedighetsstafett som ikke koster

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-08, 23:58   #1
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Tommel opp

Veldedighetsstafett som ikke koster

Minner om denne jeg, nå i disse pakke og julekort-tider.

Dette må vel være den enkleste måte å gi til veldedighet på, selv for de som ikke kan se seg råd til å avse noe. TUBFRIM samler inn brukte frimerker og telekort og selger til samlere. Overskuddet går til helse- og trivselsfremmende tiltak for funksjonshemmede barn og unge i Norge, og til bekjempelse av tuberkolose. Nasjonalforeningen for folkehelsen eier TUBFRIM og fordeler overskuddet.

Kort sagt trenger du bare å henge opp en konvolutt ved der du pleier å legge konvolutter o.l. til resirkulering og før du kaster dem så river du løs frimerket og putter i samlekonvolutten din. Så sender du inn den til Tubfrim en gang i blant! Koster deg kun få kroner i porto en sjelden gang å gjøre hverdagen bedre for mange funksjonshemmede i Norge i dag.

Tubfrim
3540 Nesbyen
http://www.tubfrim.no/stotte.htm

Nå har jeg nettopp hengt opp min konvolutt ved papirsøpla og sender stafettpinnen videre til dere godhjertede FP'ere.

Sist redigert av Mirasol : 07-12-10 kl 00:36.
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 00:04   #2
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Veldedighetsstafett som ikke koster

Jeg har en slik konvolutt hengende på korktavla vår, men det er jammen ikke mange frimerker på brevene lenger synes jeg, bare stempler Bortsett fra i jula, da blir det en del.
Jeg samla frimerker da jeg var barn...

Gammel 12-10-08, 01:13   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tipset! Det skal jeg jaggu gjøre på jobb, for der mottar jeg ørti brev daglig.

Gammel 17-11-08, 01:07   #4
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Denne fortjener en dytt! Det er så enkelt atte!

Det finnes også en annen måte å hjelpe både miljøet og barn på ved å sende brukte mobiltelefoner og tilbehør til Plan-Norge. Det har jo de fleste liggende minst en av i en og annen skuff. Mer info her: http://www.plan-norge.no/For%20fadde...ur/Privat.aspx

Gammel 17-11-08, 02:14   #5
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Gjorde det på jobben en stund, men det tok innmari lang tid. Skal henge opp en konvolutt her hjemme, men sørgelig få brev med frimerker for tiden. Hmmm, kanskje de vil ha den gamle frimerkesamlingen min.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 16:16   #6
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lucifer, her.

Gjorde det på jobben en stund, men det tok innmari lang tid. Skal henge opp en konvolutt her hjemme, men sørgelig få brev med frimerker for tiden. Hmmm, kanskje de vil ha den gamle frimerkesamlingen min.

De er veldig interessert i frimerkesamlinger ja!

Gammel 17-11-08, 16:19   #7
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Her hjemme tar mannen de få frimerkene som kommer. Han er nemlig en samler.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 14:23   #8
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Standard

Sendte min konvolutt i dag.
20 frimerker + det ene jeg setter på for porto. Alle monner drar.

Gammel 13-12-09, 22:46   #9
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Standard

Minner om denne jeg i disse jule/veldedighetstider. Dette er vel den tiden på året man får mest post med frimerker på og ikke bare stempel fra frankeringsmaskin.

Gammel 13-12-09, 22:54   #10
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jepp, et flott og enkelt tiltak, vi har det på jobben.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 23:04   #11
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Lurt- det skal jeg jammen gjøre. Tusen takk for tips

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 09:15   #12
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sender jevnlig inn frimerker dit. Jeg klipper alltid av frimerkene som er på brev og pakker. Men det er ofte bare stempel på mange brev nå til dags.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 09:52   #13
Skvetten
Passiv

Standard

Så flott at du drar denne frem. Har mange frimerker som skal sendes inn snart. sender et par ganger i året, er ikke så mange frimerker lengre.

Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 00:36   #14
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Standard

Drar fram denne igjen jeg!

Gammel 07-12-10, 22:46   #15
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Takk for påminnelse!

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 17:14   #16
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Re: Veldedighetsstafett som ikke koster

Dette er genialt. Jeg har en konvolutt hengende på kjøkkenet, og nå er den jammen blitt helt full, så nå skal en ny opp, og denne sendes.

Takk for påminnelsen

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:25.