Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Skal bleke hår, ønsker tips om sølv/grå/hvit farge

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-10, 08:46   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal bleke hår, ønsker tips om sølv/grå/hvit farge

Noen forslag? Jeg ønsker noe som bleker mest mulig, og vil gjerne at resultatet skal bli sølvgrått. (NB! Det er ikke jeg som skal få sølvmanke)

Gammel 06-12-10, 08:56   #2
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal bleke hår, ønsker tips om sølv/grå/hvit farge

Jeg kan ikke gi tips til selve blekeprosessen, men om det skal holde seg bra etterpå, anbefaler jeg shampooen Silver. Uten den kommer det for gultoner i håret, det er ihvertfall min erfaring. Den kan kjøpes rimelig fra Strawberrynet.com.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 09:33   #3
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg kan ikke gi tips til selve blekeprosessen, men om det skal holde seg bra etterpå, anbefaler jeg shampooen Silver. Uten den kommer det for gultoner i håret, det er ihvertfall min erfaring. Den kan kjøpes rimelig fra Strawberrynet.com.

Er den bare til grått hår? eller lyst hår generelt?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 09:34   #4
him
Leser

him sin avatar

him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Det er til alt hår som har for mye gult/rødt fargepigment i seg.

Gammel 07-12-10, 12:17   #5
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da kan du prøve L'oreal hårfarge. De har en farge som er lys blond med sølv/perlemor. De har den på Vita. Har prøvd den selv med veldig bra resultat, den fjernet alt gulskjæret. Sølvsjampoene er ikke like effektive, og de har lett for å gi blåskjær i håret.

Gammel 07-12-10, 12:33   #6
him
Leser

him sin avatar

Standard

NoraH, da er fargen i boks!

Gammel 07-12-10, 12:35   #7
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så bra, lykke til!

Gammel 07-12-10, 22:00   #8
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Lykke til, him.

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Jeg bruker den til lyst hår for å unngå gulskjær. Den er egentlig for grått hår, men det er veldig vanlig at den brukes slikjeg gjør det. I følge frisøren, ihvertfall.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:55.