|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Skal bleke hår, ønsker tips om sølv/grå/hvit fargeNoen forslag? Jeg ønsker noe som bleker mest mulig, og vil gjerne at resultatet skal bli sølvgrått. (NB! Det er ikke jeg som skal få sølvmanke)
![]() |
#2 |
Vaklende
|
![]() Sv: Skal bleke hår, ønsker tips om sølv/grå/hvit fargeJeg kan ikke gi tips til selve blekeprosessen, men om det skal holde seg bra etterpå, anbefaler jeg shampooen Silver. Uten den kommer det for gultoner i håret, det er ihvertfall min erfaring. Den kan kjøpes rimelig fra Strawberrynet.com. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal bleke hår, ønsker tips om sølv/grå/hvit farge
Er den bare til grått hår? eller lyst hår generelt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Leser
|
![]() Sv: Skal bleke hår, ønsker tips om sølv/grå/hvit farge
Det er til alt hår som har for mye gult/rødt fargepigment i seg.
![]() |
#5 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Skal bleke hår, ønsker tips om sølv/grå/hvit fargeDa kan du prøve L'oreal hårfarge. De har en farge som er lys blond med sølv/perlemor. De har den på Vita. Har prøvd den selv med veldig bra resultat, den fjernet alt gulskjæret. Sølvsjampoene er ikke like effektive, og de har lett for å gi blåskjær i håret.
![]() |
#7 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Skal bleke hår, ønsker tips om sølv/grå/hvit fargeSå bra, lykke til!
![]() |
#8 |
Vaklende
|
![]() Sv: Skal bleke hår, ønsker tips om sølv/grå/hvit fargeLykke til, him.
Jeg bruker den til lyst hår for å unngå gulskjær. Den er egentlig for grått hår, men det er veldig vanlig at den brukes slikjeg gjør det. I følge frisøren, ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|