|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Grønn Hverdag sin parkdresstesthttp://www.gronnhverdag.no/nor/Teste...010-Resultater
![]() |
#2 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Grønn Hverdag sin parkdresstestSer Coop-dressen skårer dårlig, men jeg er fornøyd med den - i hvert fall hittil. Godt den i det minste skårer bra på kjemikalier.
![]() |
#3 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grønn Hverdag sin parkdresstestTakk for den! Jeg hadde tenkt å kjøpe Stormberg-dress til snuppa til våren, men det ser ut til at det utgår! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Grønn Hverdag sin parkdresstestJeg synes ofte slike tester ender med ulike resultat for hver test, men jeg kan ikke annet enn å si at jeg ikke er overrasket over at POP kommer godt ut - vi er meget godt fornøyd med de dressene og har bare brukt POP som hoveddress de siste årene.
![]() |
#5 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grønn Hverdag sin parkdresstestDet ser ut til at vi kan fortsette med Reima og P.OP, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grønn Hverdag sin parkdresstest
Helt enig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Grønn Hverdag sin parkdresstestJeg syns det er en viss forskjell på tester som kun tester egenskaper, og grønn hverdag som også tester innhold. Sidtnevnte er der litt vanskelig å få ulikt resultat på. Godt å se at Reima og Polarn o pyret kommer godt ut. Synd med Stormberg, siden de er et merke jeg gjerne kjøper på grunn av deres etikk.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grønn Hverdag sin parkdresstestJeg er overrasket over Stormberg, nettopp pga etikkbiten deres! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|