|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Brent meg!Noe så inn i granskauen.... Jeg skulle lage After Eight kakene, og smelte After Eight. Jeg var ikke klar over at det var MINST like gale å få på seg som smeltet sukker....Klarte å brenne på meg et par gode blemmer. Noen som har noen gode kjerringråd slik at dette blir litt mindre smertefullt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Brent meg!Holde under lunkent vann - LENGE. Ha på ren Aloe Vera. |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Brent meg!
:signerer: |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Brent meg!Jeg brenner fingrene stadig vekk *kløne*. Vann er det eneste som hjelper, synes jeg. Enten går jeg rett og slett rundt med fingeren i et glass vann, konstant. Eller så surrer jeg fuktet tørkepapir (må være dryppende vått) rundt fingeren og plastfolie utenpå for å holde det på plass uten å søle ned hele leiligheten. Holder på med vanngreiene til ... det ikke gjør så vondt lenger. Det kan ta litt tid. |
![]() |
![]() |
#5 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Brent meg!Fuktig bandasje. Fyll på med kaldt vann når det svir som verst. Ikke stikk hull på blemmene. Om 3 uker er du frisk.
![]() |
#6 |
![]() Sv: Brent meg!Takk skal dere ha. Det er litt bedre nå. Skal definitivt på apoteket, for det å ikke ha noe liggende i huset til små brannsår er jo helt galskap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() Sv: Brent meg!Aloe Vera gele! Vil også sende noen medfølende klemmer. Å brenne seg er knallvondt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Brent meg!
![]() |
#9 |
![]() Sv: Brent meg!Fløyel, det var omtrent det samme som skjedde med After Eight også. Det stivnet med en gang jeg tok det i kaldt vann, og jeg måtte rive det av. Og det satt så godt på at jeg lurte et øyeblikk på om jeg dro av meg huden |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|