Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Trenger litt filmhjelp

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-10, 23:15   #1
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trenger litt filmhjelp

Eg skal kjøpa julagaver til to gutter på 14 og 15 år, og i min fundering over kva i all verden eg skal kjøpa, har eg tenkt på film. Desse karane ser ein del film, og helst action eller grøss etter kva eg forstår. Min idé er då å gje dei nokre gode, gamle klassikere på grøsserfronten, men kva? Eg har alt for velutvikla fantasi til å sjå slike filmar sjølv, så no trenger eg litt hjelp.
Den einaste klassikaren eg kjem på i farten er Fuglane av Hitchcock. Er den noko eller?

Gammel 14-12-10, 09:47   #2
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger litt filmhjelp

Hitchcock blir kanskje litt for sært for den målgruppen. Jeg tror jeg ville ha prøvd meg på Ondskapens hotell (The Shining), Poltergeist, Nightmare on Elm street eller andre 80-talls grøssere.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:53.