Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva er in på kjøkkenfronten nå?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-10, 10:07   #1
Curly
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Hva er in på kjøkkenfronten nå?

Er det fortsatt hvit/hvit høyglans? Synes det har vært veeeeldig lenge nå, men likevel er det det jeg heller mest mot.
Hva med farge på benkeplate?

Gammel 15-12-10, 10:08   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er in på kjøkkenfronten nå?

Matt er inn nå.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 10:30   #3
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Du skal antakelig ha kjøkkenet lengre enn dagens trend varer, så jeg ville valgt det du liker best, og ikke brydd meg om hva som er in.

Gammel 15-12-10, 11:20   #4
Curly

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Du skal antakelig ha kjøkkenet lengre enn dagens trend varer, så jeg ville valgt det du liker best, og ikke brydd meg om hva som er in.

se bort fra hva jeg liker da Lurer på hva som er in bare jeg

Gammel 15-12-10, 11:25   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Matt er inn nå.

Jaggu, da var jeg visst forut for min tid da jeg for over et år siden bestemte meg for at vi skulle ha matte slette hvite fronter på kjøkkenet. Vi hadde høyglans i det forrige kjøkkenet vårt og jeg holdt på å bli tullete av å vaske og vaske.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 11:37   #6
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

I følge min kjøkkenkonsulentvenninne er det in med 4 cm benkeplater. Det har vi, så vi er in.

Gammel 15-12-10, 11:41   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

I følge min kjøkkenkonsulentvenninne er det in med 4 cm benkeplater. Det har vi, så vi er in.

Wehey, vi er også in.

Den eneste grunnen til at vi har det er fordi koketoppen krever minst 3,6 cm tykke benkeplater.

minibolle mai 2012
Gammel 15-12-10, 13:21   #8
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jaggu, da var jeg visst forut for min tid da jeg for over et år siden bestemte meg for at vi skulle ha matte slette hvite fronter på kjøkkenet. Vi hadde høyglans i det forrige kjøkkenet vårt og jeg holdt på å bli tullete av å vaske og vaske.

Vi valgte matte fronter for fire år siden og er virkelig forut for vår tid.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 13:37   #9
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vet ikke helt hva som er in og ikke, men ville absolutt ikke valgt høyglans. Finn noe som du liker, så spiller det liten rolle om det er in eller ikke.

Jeg har billig lakkert furukjøkken fra 1985, og er absolutt ikke in - ikke det at jeg liker det heller, men det duger...

Gammel 15-12-10, 13:44   #10
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Poenget er vel at folk flest liker best det som er in. (Eller like ofte, det som snart er på vei ut.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 13:55   #11
konsulenten
Passiv

Standard

Enten veldig tynne eller veldig tykke benkeplater, har jeg lest. Veldig tynne har vel vært in en stund, så da er det sikkert straks ut. Tykke blir nok det neste. Og stål, leste jeg nettopp. Hvite hvitevarer blir in, stål er ut. Synes jeg ser stadig mindre bruk av øy og stadig mer kjøkkeninnredning langs vegg, men vet ikke om dette er en trend egentlig. Skal vedde på at det snart er ut med firkantede vasker med skarpe hjørner, dette har vært in en stund. Svarte kjøkken er sikkert også ut snart. Kanskje det blir in med trevhvite innredninger, det har vært mye syntetisk en stund nå. Det er ihvertfall veldig inn med treverk og naturmaterialer på andre områder for tida (trehvitt panel dukker opp på vegger rundt omkring igjen ).

Har nettopp bestilt kjøkken med tynn benkeplate og hvitevarer i stål. Den som ikke er moderne kan ikke bli umoderne

Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 15:23   #12
bulle
Superduperaktiv

bulle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
bulle er litt kulbulle er litt kul
Standard

Har flunkende nytt kjøkken som er umoderne . Høyglans, stål hvitevarer og 3. cm benkeplate .

bulle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 15:26   #13
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

stemmer også for at du må finne noe du liker, noe som du synes passer til huset, planløsningen du har og ikke minst lommeboken.

Jeg er personlig litt lei av de høyglansede variantene, men du kan jo velge det om det er det du liker best.

Gammel 15-12-10, 15:28   #14
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Jaggu har jeg hatt hvite hvitevarer de siste 5 årene også, på 3 forskjellige kjøkken (2 av de valgte vi selv).

minibolle mai 2012
Gammel 15-12-10, 20:55   #15
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Vi er visst også veldig "in", valgte matt kjøkken for to år siden og har 4 cm benkeplate

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 22:16   #16
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Poenget er vel at folk flest liker best det som er in. (Eller like ofte, det som snart er på vei ut.)

Da er ikke jeg som folk flest. Jeg valgte kjøkken i 1999, lenge før vi kjøpte hus og da vi omsider skulle få drømmekjøkkenet i 2008 fant jeg ikke noe annet jeg likte bedre enn det jeg plukket ut i 1999. Jeg antar at jeg kan ha det en stund uten å gå lei.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 22:31   #17
Elastica
Aktiv

Elastica sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Elastica er litt kul
Standard

Jeg tror også naturlige materialer blir/er in. Og tynne, tynne benkeplater. Dessuten tror jeg integrerte hvitevarer er det som er mest trendy. (Misliker egentlig både "in" og "trendy" - det aller beste er selvsagt å ha det slik man liker aller best.)

Dessuten holder jeg en knapp på fargede blandebatteri - enten sort, hvitt eller noen andre spreke farger. Vola har noen fantastiske farger - og har hatt det i årevis.

Elastica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.