![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ny tvEr der her man spør om sånt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny tvDa vi kjøpte TV ifjor leste jeg en del på sidene til Forbrukerrådet, og div. tester, og endte opp med å kjøpe "beste TV i budsjett-klassen". Vi kjøpte en Samsung 40" (passet best avstanden mellom sofaen og TV-benken. Den kom på 5800 kr. Dette er jo en svart TV, men poenget mitt er at det lønner seg å lese seg opp på nettet. Samsung er jo et bra merke til flatskjerm-TV, og kanskje finner du det du ønsker blant modellene deres? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Ny tvJa, jeg bør nok sjekke litt. Vi har et par bekjente som kan mye om sånt, så jeg finner nok noe som funker, men så er jeg altså så sær at den helst skal se litt fin ut, i den grad en skjerm kan bli fin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Ny tvVi har ca 4,5 m til TV'en, og 42 tommer er mer enn stort nok altså. Sjelden jeg ser på noe med tekst, eller leser teksten hvis det er tekstet, men jeg kan ikke huske å ha tenkt over at det blir lite. Vi gikk opp fra 28 tommer med samme avstand, og det var stor forskjell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny tvHvis du søker på nettet, finner du guide til TV-størrelse og avstand fra sofa til TV. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Ny tv
Jeg er veldig visuell og dårlig auditivt. Jeg må helst ha tekst på samtlige programmer, til og med norske. Hvis det ikke er tekst, er jeg avhengig av at de snakker t-y-d-e-l-i-g og helst sakte. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|