|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() En bok til pappa. Hjelp!Jeg er helt tom for ideer og finner ikke noe i butikkene som motiverer meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En bok til pappa. Hjelp!!!!Hva med Tysteren av Jan-Erik Fjell da? Har han rukket å lese den. ALLE kjøper den, så noe må det jo være...
![]() |
#3 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: En bok til pappa. Hjelp!!!!Jeg tror jeg liker pappan din litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: En bok til pappa. Hjelp!!!!Hm... Han er jo tidligere militærflyger Sist redigert av m^2 : 23-12-10 kl 01:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: En bok til pappa. Hjelp!Jeg har kjøpt noen bøker til jul. Syntes selv det er utrolig godt å få bøker til jul, så har jeg noe å finne på i romjulen
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: En bok til pappa. Hjelp!!!!
Lurer på om den blir for lettbeint? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
flisespikker
|
![]() Sv: En bok til pappa. Hjelp!Dirk Gently's Holistic Detective Agency!
![]() |
#10 |
Peppy!
|
![]() Sv: En bok til pappa. Hjelp!Vindens Skygge av Carlos Ruiz Zafon synes jeg er en fantastisk bra krimbok, og jeg synes det ser ut til at de fleste ble begeistret over denne. Handlingen foregår i Barcelona. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
geskjeftig
|
![]() Sv: En bok til pappa. Hjelp!Jeg likte godt den litterære stilen i Blues for en aldrende morder av Thore Hansen. Det er krim, men språket er nydelig.
![]() |
#12 |
wizzzard
|
![]() Sv: En bok til pappa. Hjelp!Akkurat sånn er min pappa! Stemmer veldig for forslaget om Dirk Gently bøkene av Douglas Adams. (det finns to, og ei halv). |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: En bok til pappa. Hjelp!Hva med "Murmanskaffæren" av Norwegian-sjefen Bjørn Kjos da? Sånn med tanke på tidligere militærflyger...Jeg har ikke lest den selv.
Det er bedre å vere lita og tøff, enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!) Gutt 2002 og jente 2005 Sist redigert av Lykken : 23-12-10 kl 10:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: En bok til pappa. Hjelp!Jeg kjøpte Paul Austers siste bok, Usynlig, til pappan mi. Om den heter det at det er en krimlignende atmosfære som varer til siste punktum. På coveret er det sitert fra Dagens Nyheter som hevder at dette er Austers fineste roman. New York Times Book Review skriver at "så fort du har lest Paul Austers Usynlig, vil du lese den om igjen. (...) Dette er Paul Austers beste roman noensinne". |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: En bok til pappa. Hjelp!Håkan Nessers bøker om Barbarotti. God svensk krim.
![]() |
![]() |
#16 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: En bok til pappa. Hjelp!Andrew Vachss. Hardkokt krim, godt språk. Bør leses i noenlunde rekkefølge.
![]() |
#17 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En bok til pappa. Hjelp!Denne er ikke krim, men en bok jeg tenkte å kjøpe til min far. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: En bok til pappa. Hjelp!Ikke så ny, men jeg likte godt Den hemmelige historien da jeg leste den.
![]() |
|
|