Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan er skisko i str?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-10, 12:48   #1
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan er skisko i str?

Jeg fikk nye skisko og ski i julegave. Skoene var i min vanlige str 38. Jeg får på tynn ullsokk nedi men ikke tykk ullsokk.
Burde jeg bytte de til en str større? Skoene er varme.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 15:00   #2
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan er skisko i str?

Jeg synes skisko er små på størrelsen.
Jeg fryser lett i bena, og foretrekker å kunne ha en tykk ullstrømpe i skiskoene.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 15:07   #3
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel forskjell fra merke til merke, men jeg går i min vanlige str. (Madshus) Jeg går aldri med tykk ullsokk i heller, har ullstrømpis og blandingssokk. Det bygger mindre og man får ikke så lett gnagesår.

Gammel 25-12-10, 15:51   #4
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde byttet, bedre med litt store enn små.
Jeg arvet helt nye Salomonstøvler etter moren min i samme str. som jeg bruker til vanlig og der fikk jeg også bare plass til en tynn ullsokk,
synes de er snaue og er redd de blir fort kalde.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 15:53   #5
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde valgt å bytte til en størrelse større. Godt med litt plass for å kunne bevege tær for på den måten bidra til å holde varmen. Kommer jo litt an på om du ser for deg å være ute på ski i veldig kulde, eller ikke også. Uansett er det jo godt å få en skikkelig sokk i skoene.

Gammel 25-12-10, 17:17   #6
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Knerten sine er i alle fall åpenbart små i størrelsen, 2-3 nummer større enn hans vanlige sko, men ikke altfor store...

Jeg har mine en størrelse større enn jeg ellers bruker fordi jeg vil ha en god såle i, jeg er frostpinn på tærna, og må ha ullsåle og i tillegg ullsokker. Det er viktig at det ikke blir for trangt i skoen, da er der ikke luft mellom lagene, og da blir det iskaldt...

Gammel 26-12-10, 17:25   #7
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Begge mine par Madshus skisko er 2 str. større enn min vanlige skostørrelse. Det er viktig at tæerne ikke støter mot tuppen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:09.