|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Vi skal visst ha ny kjøkkenmaskinVår fantastiske brune og oransje Kenwood major fra tidlig 70-tall er i ferd med å ta kvelden. Vi fikk en del penger til jul, og mannen insisterer på at det må bli ny kjøkkenmaskin. Dette ønsker vi oss av en ny; |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi skal visst ha ny kjøkkenmaskinJeg har kenwood titanium og har den fremme . Denne har også utstyr som går rett i maskinen i forhold til billigere Kenwood Major . Titanium kommer med stålbolle , eltekrok , visp , kspade , mikser og en deigspade til feks brownies og lokk til bollen . I tillegg kan man jo få alt mulig av tilbehør som kjøttkvern , pastamaskin , ismaskin osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi skal visst ha ny kjøkkenmaskinJeg foretrekker kenwood. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren
![]() Sv: Vi skal visst ha ny kjøkkenmaskinKM 020 som vi har har 1500 watt . |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Vi skal visst ha ny kjøkkenmaskinNå har jeg googlet litt, og jeg er helt enig. Det er definitivt en Kenwood vi vil ha. Jada, CA har kule farger, men jeg vil ikke ha en som bare ser bra ut, vi lager mat på kjøkkenet vårt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Vi skal visst ha ny kjøkkenmaskinJeg hadde sett meg ut Kenwood, men mannen som lager brød her i huset (minst 1 gang i uken) har nå kommet drassende med en KA. :tsktsk:
![]() |
#9 |
Etylbarbital
![]() Sv: Vi skal visst ha ny kjøkkenmaskin"Vi" lager 3 gedigne brød (brød på 2 liter væske og kanskje 3,5 kg mel). (Mannen argumenterer nå sjarmerende nok at han kommer til å spare tid på å kjøre maskinen flere ganger. "Tenk på hvor mye tid jeg sparer når jeg ikke lenger må veie deigemnene for å få like store brød!
![]() |
#10 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi skal visst ha ny kjøkkenmaskin
Hva er det på majoren som ikke går i oppvaskmaskinen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Vi skal visst ha ny kjøkkenmaskin
Mener han at han nå skal lage ett og ett brød? Hever han deigen et annet sted? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Etylbarbital
![]() Sv: Vi skal visst ha ny kjøkkenmaskinÅja, ja, han hever et annet sted, ja. Rett i formene, faktisk. Han lager en variant av Mims hellebrød.
![]() |
#14 |
Etylbarbital
![]() Sv: Vi skal visst ha ny kjøkkenmaskinHan hever jo i formene. Er du gal - ingen unødvendig oppvask her i huset!
![]() |
#15 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Vi skal visst ha ny kjøkkenmaskinBrødene mannen min baker skal heve begge plasser. Vissnok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Erfaren
![]() Sv: Vi skal visst ha ny kjøkkenmaskinDet vanlige tilbehørt på de billigste kenwoodene skal ikke i oppvaskmaskin da blir det grått og må skrubbes . Tilbehøret på Titaniumen er i rustfritt stål . |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Trøtt
|
![]() Sv: Vi skal visst ha ny kjøkkenmaskinkA tar max en kg mel. I innstruksjonsheftet sier de noe sånt som en liter mel. Nennes rundstykker må jeg elte i to omganger og heve et annet sted. Rålekker på benken ja men ikke særlig praktisk.
![]() |
#19 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Vi skal visst ha ny kjøkkenmaskinDet er ofte "tilbud" på Kenwood Major Mega Pack der det følger med en del tilbehør.
Jeg tror det er den du skal ha.
![]() |
|
|