|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
![]() ![]() |
![]() Tips fra Kamille? Oreoblomsterpotte med is?Jeg mener å huske en morsom dessertidé fra Kamille eller et annet blad, som var ca. følgende: Små blomsterpotter fylles med is, på toppen legges knuste oreokjeks (sånn at det ser ut som jord), også "plantet" man en blomst oppi..... Husker det bare vagt, men skal ha barnebursdag om en uke, og tenkte å servere denne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips fra Kamille? Oreoblomsterpotte med is?Jeg har laget noe lignende, med sjokoladepudding og vaniljesaus, og oreo-kjeks på toppen. Gelémark i "jorden" gjør også stor lykke.
![]() |
#5 |
Superaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Tips fra Kamille? Oreoblomsterpotte med is?TUSEN TAKK!!!!!! DEt var akkurat dette jeg var på jakt etter - kjempesmart med sugerør til blomstene! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Tips fra Kamille? Oreoblomsterpotte med is?Stilig! Dette har jeg lyst til å prøve en gang i løpet av sommeren.
![]() |
#7 |
Superaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Tips fra Kamille? Oreoblomsterpotte med is?Må bare tilføye at dette ble en sann suksess - datteren min snakker om den enda! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips fra Kamille? Oreoblomsterpotte med is?Jeg anbefaler denne serveringsmåten til Mad Muff Pie. Mye enklere (og bedre) enn is.
![]() |
|
|