|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hvilken historisk rekvisitt kunne du tenke deg å eie?Staven som Oddvar Brå brakk? |
![]() |
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvilken historisk rekvisitt kunne du tenke deg å eie?Gralen?
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken historisk rekvisitt kunne du tenke deg å eie?Den mest verdifulle som finnes. Og så hadde jeg solgt den og levd livets glade dager.
![]() |
#4 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Hvilken historisk rekvisitt kunne du tenke deg å eie?Utrolig vanskelig! For meg hadde de nok bare blitt til Ting I Kjelleren uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Leser
|
![]() Sv: Hvilken historisk rekvisitt kunne du tenke deg å eie?Skatten på Sjørøverøya
![]() |
#6 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hvilken historisk rekvisitt kunne du tenke deg å eie?Ingen. Faktiske historiske rekvisitter eller skatter kommer mer til sin fulle rett på et museum enn nedstøvet i min kjeller. (men jeg hadde nok ikke sagt nei takk til smykkene som de fant i de egyptiske pyramidene
![]() |
#7 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Hvilken historisk rekvisitt kunne du tenke deg å eie?
Hvis vi skal ha med det der vil jeg ha Ånden i lampen. Men jeg tror ikke det teller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvilken historisk rekvisitt kunne du tenke deg å eie?Ettersom jeg nå sitter og ser på "death masks" på Nat Geo (tror jeg det er), så må jeg si at det hadde vært kult å eie en slik. Julius Cæsar, George Washington eller Jesus hadde vært stas. Tror neppe det finnes av Jesus da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hvilken historisk rekvisitt kunne du tenke deg å eie?Eg er heilt på linje med Palmen her! Og som arkeolog er eg vel porgramforplikta til det også |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvilken historisk rekvisitt kunne du tenke deg å eie?Det er noen manuskripter jeg kunne tenkt meg, altså. Men naturligvis hører de mer hjemme på og har det bedre på museum/bibliotek, så egentlig ønsker jeg meg mer fritt leide i visse manuskriptsamlinger.
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken historisk rekvisitt kunne du tenke deg å eie?Her drømmer vi bare, vøttø. |
![]() |
![]() |
#15 |
villende
|
![]() Sv: Hvilken historisk rekvisitt kunne du tenke deg å eie?Gralen var faktisk det første som slo meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilken historisk rekvisitt kunne du tenke deg å eie?Darwins notater kanskje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken historisk rekvisitt kunne du tenke deg å eie?Mona Lisa !
![]() |
#18 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hvilken historisk rekvisitt kunne du tenke deg å eie?Ja, for all del, drøm i vei! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hvilken historisk rekvisitt kunne du tenke deg å eie?
Seile de syv hav, selvsagt. Med et frivillig crew som ordner opp mens jeg ligger i hengekøya, og så leder jeg slaget hver gang vi ser noen spanske galleoner. :skjøntenokikke helt spørsmålet: |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvilken historisk rekvisitt kunne du tenke deg å eie?Oi, ja hva skulle det vært?
![]() |
|
|