|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tåler regn
|
![]() Hvordan koble ut touchpad?Jeg fikk koblet ut den på den forrige laptopen min, men husker ikke hvordan. Har en Acer Aspire 5738 ZG hvis det betyr noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan koble ut touchpad?Se om du ikke har et lite ikon for den nede til høyre i oppgavelinjen. Det kan man som regel høyre- eller venstreklikke på og få opp et valg om deaktivering (under 'Enhetsinnstillinger').
![]() |
#3 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan koble ut touchpad?Start- control panel - mouse - UltraNav, der finner man hvertfall touch Pad funksjonen på min maskin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Hvordan koble ut touchpad?Ser når jeg gikk inn på kontrolllpanelet at jeg kunne avvinstallere. Men blir vel det stresset når jeg evt trenger den igjen da? Kan jeg ikke legge den i "dvale". |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvordan koble ut touchpad?Er det ikke en knapp ved siden av touchpaden da? Eller nedenfor? Det er det på ungene sin Aspire hvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvordan koble ut touchpad?Jeg fant bilde, men litt stort, så beklager. På ungene sin er det den knappen ved siden av touchpaden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan koble ut touchpad?
![]() |
#9 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan koble ut touchpad?...og der ser jeg at Neket har funnet bilde ja.
![]() |
|
|