Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hvordan koble ut touchpad?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-11, 13:13   #1
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan koble ut touchpad?

Jeg fikk koblet ut den på den forrige laptopen min, men husker ikke hvordan. Har en Acer Aspire 5738 ZG hvis det betyr noe.
Er pokker så irritrende å skrive innlegg å hele tiden komme borti "padden".
På forhånd takk.

(kanskje dette inlegget skulle vært på vevstova....)

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 13:18   #2
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan koble ut touchpad?

Se om du ikke har et lite ikon for den nede til høyre i oppgavelinjen. Det kan man som regel høyre- eller venstreklikke på og få opp et valg om deaktivering (under 'Enhetsinnstillinger').

En annen mulighet er en av funksjonsknappene (Fn + F1, 2, ...). Se etter et lite symbol som ligner på touchpad-en på funksjonsknappene.

Tredje mulighet er å gå inn i Kontrollpanel, lete frem pad-en der 8ofte under mus), og deativere den der.

Gammel 07-01-11, 13:19   #3
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Start- control panel - mouse - UltraNav, der finner man hvertfall touch Pad funksjonen på min maskin.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 13:26   #4
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Takk skal du ha. Da er det bare til å prøve seg frem.

Gammel 07-01-11, 13:28   #5
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Standard

Ser når jeg gikk inn på kontrolllpanelet at jeg kunne avvinstallere. Men blir vel det stresset når jeg evt trenger den igjen da? Kan jeg ikke legge den i "dvale".
(dårlig formulert, men jeg håper dere skjønner hva jeg mener)

Gammel 07-01-11, 13:32   #6
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Er det ikke en knapp ved siden av touchpaden da? Eller nedenfor? Det er det på ungene sin Aspire hvertfall.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 13:34   #7
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg fant bilde, men litt stort, så beklager. På ungene sin er det den knappen ved siden av touchpaden.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 13:35   #8
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Er det ikke en knapp ved siden av touchpaden da? Eller nedenfor? Det er det på ungene sin Aspire hvertfall.

Jeg har samme PC som Pelikan. Trykk på knappen til høyre for touchpaden. Da er den i dvale til du slår på igjen.

Gammel 07-01-11, 13:37   #9
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

...og der ser jeg at Neket har funnet bilde ja.

Gammel 07-01-11, 13:41   #10
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Standard

Tusen takk neket. Har ikke lagt merke til den knappen. og Nå funker det vettu!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:05.