Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva synes du om temafester?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-11, 14:43   #1
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva synes du om temafester?

Benytter sjansen nå som temafester diskuteres - hva synes du om slike fester?

Selv er jeg litt delt. Ingenting kan løse sånn på stemningen og skape en god ramme for en fest enn om det er et tema som fungerer ordentlig godt. Samtidig er jeg også tilbøyelg til å tenke at det er pes. Hvor mye tid og penger skal man legge i å skaffe riktig antrekk, f.eks?

Hva synes du?

Gammel 06-01-11, 14:45   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om temafester?

Jeg elsker temafester. Og tenker at man legger så mye penger i det som man selv vil.

Gammel 06-01-11, 14:47   #3
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker bare temafester hvis jeg kan leve ut en rolle jeg egentlig prøver å late som jeg ikke kan.

Hvis man bare skal kle seg ut og henge teit pynt på veggen og spille dårlig musikk kan man heller la være.

Gammel 06-01-11, 14:49   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min praktiske erfaring er begrenset, men jeg synes nok stort sett det er veldig morsomt. Var på en fest i fjor der vi var utkledd som kjente artister, og det var helt knall. Jeg liker å kle meg ut.

Gammel 06-01-11, 14:52   #5
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hater det og med mindre det er mennesker jeg absolutt ikke vil si nei til, så uteblir jeg fra en sånn greie. Jeg hater å kle meg ut intenst.
(ikke verre enn selskapsleker, da)

Gammel 06-01-11, 14:53   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 638
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, det kommer an på. Hvis det er skikkelig gjennomført og jeg liker temaet, da er det selvsagt gøy. Om det er traurig tema, krever masse innlevelse som jeg ikke har så er det ikke så gøy. Også kan jeg ikke noe for at jeg ikke er så begeistret for når folk kler seg ut i klær jeg kler meg i til vanlig. Men jeg skjønner at det er et aber med å ikke kle seg som alle andre, alltid, altså.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 14:55   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan overhodet ikke fordra å kle meg ut, så dersom temaet er alt annet enn "kom som du er," så liker jeg det ikke.

Gammel 06-01-11, 15:01   #8
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ingen fan.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 15:03   #9
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har begrenset erfaring, men siden jeg totalt er blottet for fantasi, så synes jeg det er slitsomt å måtte finne på noe kult å ha på seg. Så jeg foretrekker fester uten utkledning (men nå er ikke jeg noe glad i fester i utgangspunktet, da, så jeg er skikkelig kjip).

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 15:04   #10
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsker å kle meg ut!

Om det er utkledning involvert, er det stort sett gøy. Ellers kommer det litt an på tema og gjennomføring, syns jeg.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 15:04   #11
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg dukker ikke opp på fester med tema med mindre jeg har et spesielt nært forhold til personen som arrangerer. Med andre ord lunken til hele greia.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 15:05   #12
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen erfaring med temafester, og det er vel ganske talende i seg selv. Det er morsomt med halloween og slikt når det er barn involvert, og denslags kan sikkert være hyggelig dersom det er folk jeg kjenner godt og er på bølgelengde med (det meste er i grunnen hyggelig da), men jeg ville ikke blitt begeistret over å bli invitert til temafest med helt eller delvis ukjente mennesker, særlig ikke hvis det var åpenbart at folk kom til å legge masse arbeid i utkledninger og slikt.

Gammel 06-01-11, 15:11   #13
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har heller ingen erfaring men er stort sett med på det som er gøy. Tror jeg skulle storkost meg.

Gammel 06-01-11, 15:12   #14
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dvs, bad taste party er ikke helt min greie. Jeg vil gjerne føle meg fin når jeg drar på fest, til tross for utkledning.

Gammel 06-01-11, 15:12   #15
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er kjempegøy!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 15:14   #16
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klarer helt fint å styre min begeistring.

Gammel 06-01-11, 15:15   #17
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg elsker temafester. Og tenker at man legger så mye penger i det som man selv vil.

Det høres jo i utgangspunktet greit ut, men jeg kan ikke se for meg at det alltid er sånn? Om jeg ble invitert på en 50-tallsfest måtte jeg kjøpt nye klær. Det gjør jeg jo langt i fra alltid når jeg skal i en vanlig fest.

Jeg synes det er vanskelig å finne fine kjær når jeg skal velge fritt, så bare tanken på at jeg skulle måtte finne et antrekk som passer både tema, min lommebok - og ikke minst min kropp gjør meg helt

Gammel 06-01-11, 15:15   #18
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg elsker det!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 15:37   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Det høres jo i utgangspunktet greit ut, men jeg kan ikke se for meg at det alltid er sånn? Om jeg ble invitert på en 50-tallsfest måtte jeg kjøpt nye klær. Det gjør jeg jo langt i fra alltid når jeg skal i en vanlig fest.

Jeg synes det er vanskelig å finne fine kjær når jeg skal velge fritt, så bare tanken på at jeg skulle måtte finne et antrekk som passer både tema, min lommebok - og ikke minst min kropp gjør meg helt

Jeg går alltid på Fretex før kostymepartyer og sånt. Genialt. Forrige temafest jeg var på, var Fibi sin 80-tallsfest. Da hadde jeg tunika hjemme som ble skikkelig åttitalls sammen med et lånt belte, billig blå strømpebukse og gule knæsje øreringer fra H&M, og veske og sko fra Fretex. Tror det kostet meg maks en hundrings.

Gammel 06-01-11, 15:39   #20
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, men da må man jo like å shoppe. For meg som hater shopping, hadde det bare vært et pes.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:23.