|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Hva synes du om temafester?Benytter sjansen nå som temafester diskuteres - hva synes du om slike fester?
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes du om temafester?Jeg elsker temafester. Og tenker at man legger så mye penger i det som man selv vil.
![]() |
#3 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hva synes du om temafester?Jeg liker bare temafester hvis jeg kan leve ut en rolle jeg egentlig prøver å late som jeg ikke kan.
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Hva synes du om temafester?Min praktiske erfaring er begrenset, men jeg synes nok stort sett det er veldig morsomt. Var på en fest i fjor der vi var utkledd som kjente artister, og det var helt knall. Jeg liker å kle meg ut.
![]() |
![]() |
#5 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva synes du om temafester?Jeg hater det og med mindre det er mennesker jeg absolutt ikke vil si nei til, så uteblir jeg fra en sånn greie. Jeg hater å kle meg ut intenst.
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva synes du om temafester?Tja, det kommer an på. Hvis det er skikkelig gjennomført og jeg liker temaet, da er det selvsagt gøy. Om det er traurig tema, krever masse innlevelse som jeg ikke har så er det ikke så gøy. Også kan jeg ikke noe for at jeg ikke er så begeistret for når folk kler seg ut i klær jeg kler meg i til vanlig. Men jeg skjønner at det er et aber med å ikke kle seg som alle andre, alltid, altså.
![]() |
#7 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva synes du om temafester?Jeg kan overhodet ikke fordra å kle meg ut, så dersom temaet er alt annet enn "kom som du er," så liker jeg det ikke.
![]() |
#9 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva synes du om temafester?Jeg har begrenset erfaring, men siden jeg totalt er blottet for fantasi, så synes jeg det er slitsomt å måtte finne på noe kult å ha på seg. Så jeg foretrekker fester uten utkledning (men nå er ikke jeg noe glad i fester i utgangspunktet, da, så jeg er skikkelig kjip).
![]() |
#10 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hva synes du om temafester?Jeg elsker å kle meg ut!
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes du om temafester?Jeg dukker ikke opp på fester med tema med mindre jeg har et spesielt nært forhold til personen som arrangerer. Med andre ord lunken til hele greia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva synes du om temafester?Jeg har ingen erfaring med temafester, og det er vel ganske talende i seg selv.
![]() |
#15 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva synes du om temafester?Jeg synes det er kjempegøy!
![]() |
#17 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva synes du om temafester?
Det høres jo i utgangspunktet greit ut, men jeg kan ikke se for meg at det alltid er sånn? Om jeg ble invitert på en 50-tallsfest måtte jeg kjøpt nye klær. Det gjør jeg jo langt i fra alltid når jeg skal i en vanlig fest.
![]() |
#19 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva synes du om temafester?
Jeg går alltid på Fretex før kostymepartyer og sånt. Genialt. Forrige temafest jeg var på, var Fibi sin 80-tallsfest. Da hadde jeg tunika hjemme som ble skikkelig åttitalls sammen med et lånt belte, billig blå strømpebukse og gule knæsje øreringer fra H&M, og veske og sko fra Fretex. Tror det kostet meg maks en hundrings.
![]() |
#20 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva synes du om temafester?Ja, men da må man jo like å shoppe. For meg som hater shopping, hadde det bare vært et pes.
![]() |
|
|