Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Det ukjente?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-11, 11:20   #1
Albertine
Passiv

Standard

Det ukjente?

Det begynner en ny serie på TV2 Zebra denne uka, sju mennesker våkner opp på et fremmed hotell uten å ane hvorfor. Hørt om denne før? Hva heter den på engelsk?

Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 11:27   #2
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det ukjente?

Persons Unknown, består av 13 episoder og mottok forholdsvis gode kritikker da den ble sluppet.

Gammel 06-01-11, 11:33   #3
Albertine
Passiv

Standard

Takker.

Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 11:56   #4
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den hørtes spennende ut. Den må jeg få med meg. Takk for tipset!
Det er kanskje bare en sesong også, ettersom det ikke står noe mer?
http://epguides.com/PersonsUnknown/

Gammel 06-01-11, 14:03   #5
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Oi,dette må jeg få med meg,takk for tipset!

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 14:33   #6
Albertine
Passiv

Standard

Begynner i kveld! Men, hvor er Iset? Hun elsker jo sånt?

Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 14:42   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høø!? Hvorfor jeg ikke fått med meg dette? Du har rett, dette er jo HELT i min gate. Skal sjekkes ut asap!

Gammel 07-01-11, 23:07   #8
Malagi
I evig ammetåke :p

Malagi sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Sånn ca midt på :P
Malagi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Høø!? Hvorfor jeg ikke fått med meg dette? Du har rett, dette er jo HELT i min gate. Skal sjekkes ut asap!

Neimen, Iset!?!
Her satt jeg på nett en stille fredagskveld, lurte litt på Det ukjente, foretok et lite søk og vips, hvem dukket opp

Takk for sist - og nå har jeg fått somla meg inn hit jeg også. Virker som en morsom plass å være.

Syns forresten at Det ukjente hadde en spennende første episode, men har lest at de har fått kritikk for å ikke nøste skikkelig opp i siste episode

(Sorry for avsporingen dere andre, måtte bare si hei )

Malagi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 02:39   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malagi, her.

Neimen, Iset!?!
Her satt jeg på nett en stille fredagskveld, lurte litt på Det ukjente, foretok et lite søk og vips, hvem dukket opp

Takk for sist - og nå har jeg fått somla meg inn hit jeg også. Virker som en morsom plass å være.

Syns forresten at Det ukjente hadde en spennende første episode, men har lest at de har fått kritikk for å ikke nøste skikkelig opp i siste episode

(Sorry for avsporingen dere andre, måtte bare si hei )

Heh, nå så jeg alderen din på profilen, da er du ikke den jeg trodde (sendte deg en prikk om hvem jeg trodde du var). Nå tror jeg jeg husker deg, fra SM?

Sist redigert av Dixie Diner : 08-01-11 kl 03:03.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 12:19   #10
Malagi
I evig ammetåke :p

Malagi sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Sånn ca midt på :P
Malagi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Heh, nå så jeg alderen din på profilen, da er du ikke den jeg trodde (sendte deg en prikk om hvem jeg trodde du var). Nå tror jeg jeg husker deg, fra SM?

Helt korrekt, var jeg som var litt misunnelig på mannen din som får så mye god mat og lurte på om du ikke ville ha en kone også

Malagi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 12:21   #11
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så første episode og likte den hvertfall så godt at jeg har satt parabolboksen på serieopptak. Men jeg syns at den var litt svak!

Gammel 09-01-11, 13:23   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Malagi, her.

Helt korrekt, var jeg som var litt misunnelig på mannen din som får så mye god mat og lurte på om du ikke ville ha en kone også

Haha, ja det husker jeg. Good old days!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:48.