|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Brukar du broddar når det er glatt? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
45 | 40,18% |
Nei, men det var kanskje ein god ide! |
48 | 42,86% |
Nei, det kunne aldri fall meg inn |
18 | 16,07% |
Enda ein dustepoll |
1 | 0,89% |
Deltakere: 112. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruke broddarJeg bruker ikke. For jeg har ikke. Men jeg tror nok jeg burde hatt, og anser det ikke som flaut, har bare ikke skaffet det.
![]() |
#4 |
<*(((<
|
![]() Sv: Bruke broddarJeg bruker brodder når det er så griseglatt at jeg gidder å ta bryet med å finne dem og ta dem på meg. Har skjønt at det skal være flaut å være under 60 og bruke brodder, men foretrekker å gå fort og syns det er mer flaut å ligge langflat på hålka.
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Bruke broddarJeg bor bratt og glatt, så jeg har selvsagt state-of-the-art-brodder.
![]() |
#6 |
Epikur
|
![]() Sv: Bruke broddar
Når du er høygravid med et dårlig bekken er det direkte idiotisk å ikke ha brodder. De har på alle skobutikker.
![]() |
#7 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Bruke broddarJeg har, men jeg får ikke lov til å bruke, fordi det lokker frem Godzilla-tendensene i meg, og da kommer vi ingen steder uten at jeg skal knuse Tokyo.
![]() |
#8 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Bruke broddarBruker brodder, ja. Sjette vinter med brodder.
![]() |
#10 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Bruke broddarNei, jeg syns det er litt gøy med glatt jeg. Mitt indre barnehagebarn fryder seg |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bruke broddarHar hatt i mange år, og bruker. Nå har jeg skikkelig gode kraftige støvletter med godt mønster under, så har ikke brukt dem hittil i år, men nå begynner det å bli glatt, så da skal de på. Særlig nå som jeg er gravid gjør jeg det meste for ikke å falle!
![]() |
#12 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Bruke broddarJeg brakk foten på glatta for noen år siden, det skal jeg aldri gjøre igjen, så broddene brukes på de glatteste dagene her.
![]() |
![]() |
#13 |
Weeeee
|
![]() Sv: Bruke broddarJeg skal ha meg brodder ja!!
![]() |
#15 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Bruke broddarDet er slett ikke flaut å bruke brodder, det er derimot smart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
intro
|
![]() Sv: Bruke broddarNei, det har jeg aldri gjort. Jeg jogger også om vinteren uten brodder. Nå skal det sies at det er lenge siden det har vært særlig glatt der jeg bor - stort sett er det fast snødekke om vinteren, og da er brodder overflødig. Blir det blank is, går jeg ikke av veien for å skaffe brodder.
![]() |
![]() |
#17 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Bruke broddarMed barnevogn og småbarn i bratte bakker og glatte smale veier, måtte jeg gå til innkjøp av brodder. Kom ikke opp ellers, eller klarte ikke å holde igjen vogna.
![]() |
#18 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Bruke broddarNei, men det er fordi jeg ikke har somlet meg til å kjøpe det enda.
![]() |
#20 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Bruke broddarJeg brukte brodder den etterjulsvinteren jeg hadde en baby som ikke gikk selv og dermed måtte bæres rundt en del ute, var gravid med tvillinger og hadde bekkenløsning herifra og til månen. Ellers ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|