Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor i hel**** er skibuksa mi?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-07, 09:21   #1
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor i hel**** er skibuksa mi?

Kan ikke finne Bergansbuksa mi! Har lett over hele huset, og jeg holder på å bli sprø!

Jakken henger på plass. Alt annet vintertøy er på plass. Bare ikke buksen min.
Og jeg går ikke på skitur en gang til i varmedress ... :svett:

Hvor kan den ha gjort av seg?

Gammel 02-03-07, 09:29   #2
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor i hel**** er skibuksa mi?

I sekken du brukte på tur sist? I bilen? I en vogn?

Når brukte du den sist? Har den vært vasket? Vært på besøk noe sted og glemt den igjen?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 09:58   #3
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

I sekken du brukte på tur sist? I bilen? I en vogn?

Når brukte du den sist? Har den vært vasket? Vært på besøk noe sted og glemt den igjen?

Nei. Nei. Nei. Husker ikke. Nei. Vet ikke ...

Nå har jeg lett på loftet, i kjelleren, i alle skap i huset, på vaskerommet og overalt. Eneste stedet jeg ikke har lett, er i garasjen, og der kommer jeg ikke inn, for det ligger over 2 meter snø foran porten. Og hvorfor skulle buksa ligge der, liksom? Den er ikke hos min far, ikke hos min mor og ikke hos svigers. Den er bare borte!

Kanskje jeg må ty til overnaturlige krefter, og spørre en synsk?

Gammel 02-03-07, 09:59   #4
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Kjenner problemet.
Min var nederst i lue-skjerf-vanter-kurven.
Kanskje den er på en tilsvarende plass?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 10:02   #5
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Kjenner problemet.
Min var nederst i lue-skjerf-vanter-kurven.
Kanskje den er på en tilsvarende plass?

Dessverre ...

Gammel 02-03-07, 10:10   #6
devon
Fullverdig medlem

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nord
devon har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kanskje den er på skitur? nei uff kjenner meg igjen, håper at den dukker opp snart. Go helg

devon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 21:50   #7
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Du har ikke lånt den bort til noen?
Den dukker opp når du minst trenger så i juli en gang vil du finne den. Du trenger herved ingen synsk

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 22:50   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ligger igjen på jobb?

Gammel 05-03-07, 08:00   #9
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ligger igjen på jobb?

Hjemmeværende ...

Var på butikken for å se etter tilsvarende bukse. Den kostet bare 2698,- og passer ikke inn i budsjettet mitt.

Nå har jeg gått igjennom alle kassene med klær på loftet, sortert alle klær i hele huset, besøkt pappa og svigers, ringt mamma i Bergen(som nettopp har flyttet, og ikke fant noen skibukse i flyttelasset) og ringt rundt til personer som kunne tenkes å lånt den. Men buksa er og blir borte.

Gammel 06-03-07, 07:35   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hørt rykter om at noen her inne har mistet en sko, og selv savner jeg spaghettiøsa mi.

De er sikkert på samme sted.

Gammel 06-03-07, 08:21   #11
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sånn som du har mobilisert for å finne den (spurt petter spretts slekt og venner) skulle en tro at den dukker opp rett foran nesa di hvert øyeblikk.

Mine forsvunne ting har en tendens til å dukke opp når jeg har "nedverdiget med" til å slå alarm - vedkjenne meg at jeg er et rotehode. Det slår nesten aldri feil.

Håper den dukker opp, skjønner godt at ei ny bukse ikke passer inn i budsjettet sånn helt uten videre.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 17:58   #12
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Med den innsatsen fortjener du at den dukker opp hvert øyeblikk

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 18:00   #13
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg har hørt rykter om at noen her inne har mistet en sko, og selv savner jeg spaghettiøsa mi.

De er sikkert på samme sted.

Hvis du finner buksa så be skoen min om å pelle seg hjem øyeblikkelig!!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:51.