Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Skriverier på veggen

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-11, 16:02   #1
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skriverier på veggen

Synes dere jeg kan male dette på en hvit liten dør på soverommet?

" Det spiller ingen rolle hva slags vær det er ute, så lenge jeg våkner med deg ved min pute"

Høres det ok ut?
Hørte noe en gang, men vet ikke om det er ordrett sånn.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 16:06   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skriverier på veggen

Det blir i meste laget for meg, jeg hadde nok bare fått hysterisk latterkrampe av slikt kliss, men liker du det - så hey! Hva med den du våkner sammen med da, liker han ideen?

Gammel 11-01-11, 16:09   #3
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Det blir i meste laget for meg, jeg hadde nok bare fått hysterisk latterkrampe av slikt kliss, men liker du det - så hey! Hva med den du våkner sammen med da, liker han ideen?

He he, han er ikke innvolvert i saken enda.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 16:10   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville ikke likt det i mitt soverom, men det er jo ikke meg du deler soverom med, så det spiller jo ingen rolle. Men jeg hengte meg litt opp i dette "ved min pute" - det hørtes litt ut som om han må sove ved siden av puten og ikke får en egen, syntes jeg, men "på min pute" hørtes på den annen side litt trangt ut. Med mindre puten din er veldig stor, da.

Gammel 11-01-11, 17:52   #5
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Enig med Skilpadda. MED og VED syntes jeg ikke klang godt så tett inntil hverandre, enten deg ved min side eller...ja, jeg kommer ikke på noe alternativ.
Innholdet uttaler jeg meg ikke om

Gammel 11-01-11, 17:53   #6
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

I love you in blue, I love you in red. But most of all, I love you in bed..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:16.