Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tynn "OnePiece"?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-11, 23:57   #1
Left
Passiv

Standard

Tynn "OnePiece"?

Jeg har OnePiece, men den er jo så tykk, at jeg ønsker meg en i et litt tynnere stoff. Velour eller tynn bomull eller noe sånt.

Noen som vet hvor de kan ha det?

Og for ordens skyld - jeg går i k k e ut i den!

Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 00:02   #2
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tynn "OnePiece"?

...

Sist redigert av Sonja Sockersöt : 26-02-18 kl 16:01.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 00:10   #3
Left
Passiv

Standard

*sjekke Cubus*

Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 00:12   #4
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

...

Sist redigert av Sonja Sockersöt : 26-02-18 kl 16:01.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 07:00   #5
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

De hadde noen på b.young etter jul også, i tynn velour mener jeg å huske. Evt var det sånn tynnere frotte-ish stoff, husker bare datteren fikk pustebesvær da hun så den turkise, for den ville hun ha, men det er noen år til hun passer i de str så jeg så ikke helt nøye på de må jeg innrømme.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:13.