|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Hekle gulvteppeDu trenger ikke oppskrift til dette nei. Hvis den er tettheklet med bare staver er det piece of cake å få til det. |
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hekle gulvteppeGenialt! Dette skal jeg jaggu prøve. Har så masse sengetøy vi ikke bruker.
![]() |
#8 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Gildeskål. Nordland
![]() |
![]() Sv: Hekle gulvteppeKom på at da jeg var lita hekla vi runde matter av plastposer |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hekle gulvteppeEg såg på den lokale garnbutikken at dei hadde tatt inn "tråd" og oppskrifter på firkanta matter. Knallstiligt! Dei hadde svarte og kvite gigantnøster. Eg har jo ikkje kvite sengklær, men har fått nokre utslitte, mønstra fra mamma. Kanskje eg kan bruka dei? Hmm... Blir meir retromatte då....
![]() |
#11 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Hekle gulvteppeDu må øke ja, øk antallet staver mellom hver øking med 1 for hver runde. Skjønte du noe av det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hekle gulvteppeHer var en gigantliste over mønster til heklede tepper, både runde, firkantede, ovale, mønstrete og hjerteform
![]() |
#17 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hekle gulvteppeNoen som kan tenke seg hvor stor heklenål jeg trenger til dette?
![]() |
#18 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hekle gulvteppeAhh, never mind, hun brukte 8 mm ser jeg i bloggen.
![]() |
#19 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hekle gulvteppeDrar opp denne jeg. En del innlegg som er borte, og bildet også. Men jeg lurer bare på hvor tykke remser man bruker til å hekle disse teppene? Og hvilken nål?
![]() |
#20 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hekle gulvteppeHvorfor er alt redigert bort? Jeg vil også se bilde! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|