Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hva gjør man når man leker med en yoyo

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-11, 19:50   #1
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Hva gjør man når man leker med en yoyo

Altså, hvordan bøyer man verbet? Hva heter det man gjør?

Jeg sier bare "Jeg jojjer"

Gammel 04-02-11, 19:58   #2
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør man når man leker med en yoyo

Jeg jojjer også.

Gammel 04-02-11, 21:42   #3
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Jeg har aldri verbet jojo.

Gammel 04-02-11, 21:52   #4
Lisbeth
Aktiv

Lisbeth sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Lisbeth er litt kul
Standard

Jeg sier trikse med jojo eller noe i den dur.

Lisbeth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 23:17   #5
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg unngår elegant bøyingsproblemet ved å ikke ha en jojo i hus!

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 23:21   #6
Solå
Aktiv

Solå sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Solå er litt kul
Standard

....jeg kan mange dumme sanger. Min mor elsket å synge på gamle viser fra 70 tallet. Der er en sang som er omtrent slik:
Kan du spille jojo, sammensatt av to, to, med en liten hyssing i...

Så da het det å spille jojo. Men jeg har aldri brukt det uttrykket.

Solå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 23:23   #7
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Yoyo er substantiv, ikke et verb? Som ski f.eks. Man går på ski, men skier ikke. Ja?

Gammel 04-02-11, 23:53   #8
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg jojjer.

Gammel 05-02-11, 00:19   #9
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

De gangene jeg får sneket meg til å leke med ungenes jojo,sier jeg også at jeg jojjer.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 00:22   #10
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Yoyo er substantiv, ikke et verb? Som ski f.eks. Man går på ski, men skier ikke. Ja?

Jammen. Sykkel da. Jeg sykler. Jeg kjører ikke sykkel.
Og jeg jojjer. Kan man ikke si det altså?
Hvorfor kan man da si sykler?

Gammel 05-02-11, 14:00   #11
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg vet jo at "En jojo" er et substantiv, på samme måte som "en sykkel" også er et substantiv. Man sykler på en sykkel, men jojjer man med en jojo?

Gammel 05-02-11, 14:17   #12
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Joda, man kan jo si man biler når man kjører bil. Men jeg får meg ikke til å si "jojjer".

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.