|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
bits and pieces
|
![]() Lage "skjema"/mal i word, noen som kan?skal stå mal i overskriften da, ikke bare m
![]() |
![]() |
#2 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lage "skjema"/m i word, noen som kan?Ikkje at eg nødvendigvis kan hjelpe, men er det skjemet som du skal endre eit word-dokument? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Lage "skjema"/m i word, noen som kan?
Jepp, er et word dokument. Men det er sperra for all innput, untatt der det er grå felter på skjermen i selve dokumentet
![]() |
![]() |
#4 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lage "skjema"/mal i word, noen som kan?Du har sikkert prøvd, men kan du ta "lagre som" og gi nytt navn? Blir det da opna for redigering? Har du prøvd å låse det opp - mulig det krev passord da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Lage "skjema"/mal i word, noen som kan?Skjema i Word er i utgongspunktet stengt for redigering utanom "klikkboksar" og andre utfyllingsfelt. For å endre dette må du hente opp verktøylinja for skjema og klikke på hengelåsen for å redigere. Hugs å setje på igjen hengelåsen etter redigering for å gjere det mogeleg å bruke skjemaet for andre etterpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Lage "skjema"/mal i word, noen som kan?Hmmmm, så ikke noe hengelås. Men så finner jeg nada på den nye worden da.
![]() |
![]() |
#7 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Lage "skjema"/mal i word, noen som kan?Er det Office 2007 eller 2010 du har? Hent opp verktøylinja Utvikler ( i Office 2007 ved å klikke på Windowsflagget øverst til venstre - Alternativer for Word - Populær - Hak av for "Vis kategorien Utvikler på båndet" - ok. Verktøylinja for behandling av skjema er då tilgjengeleg. På denne vil du finne ein hengelås som må vere open for at du skal kunne redigere i skjemaet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|