Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Strikketreff i Bergensområdet 2011, 3. februar hos Ru

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-11, 22:13   #1
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Strikketreff i Bergensområdet 2011, 3. februar hos Ru

Nå er det jammen meg på tide med et nytt strikketreff!

Jeg kan gjerne ha det. Hva med førstkommende torsdag?

3. februar kl. 19.30-ish?
Ru
Ole Brumm
tink
Hannah
malama - om formen holder
LilleLeo - kanskje

Sist redigert av Ru : 02-02-11 kl 20:12.
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 22:29   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strikketreff i Bergensområdet 2011

jeg har jo enda noen uker igjen som jeg sånn egentlig bare skal ruge, så det hadde vært kjekt.

Egentlig har jeg vel lenge snakket om at jeg skulle ha det, men vi har virkelig ikke verdens største stue, så det kan ikke komme mange... sikkert like greit om noen andre vil.

(Jeg har dog altså fra tirsdag av et generelt forbehold om at "en eller annen gang mellom "akkurat nå" og 8. mars, har jeg planer om å føde..." og kan derfor melde avbud på kort varsel, eller komme til å ikke dukke opp...)

Gammel 30-01-11, 22:32   #3
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er klar for strikketreff!

Gammel 30-01-11, 22:52   #4
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oppdatert hovedinnlegg med forslag til tidspunkt, altså torsdag.

Gammel 30-01-11, 22:54   #5
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 22:55   #6
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kommer!

Gammel 30-01-11, 23:00   #7
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Flink du er som tar initiativet støtt og stadig Ru!!

Det er min første uke på jobb på 2 1/2 år, og jeg er ganske sannsynlig sånn ca halvdød hver kveld en lang stund fremover kan jeg tenke meg.
Så, jeg tror jeg skal holde meg til min egen lille verden og heller bruke kveldene på å sortere input, unngå siklenivå og sove.

Gammel 30-01-11, 23:02   #8
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Jeg skal jobbe torsdag, men har fri fredag. Da kan jeg sove.

Gammel 30-01-11, 23:05   #9
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Jeg skal jobbe torsdag, men har fri fredag. Da kan jeg sove.

Du vet at barna våre også har fri fredag?
Baktanke for kvelden, avslutte lua mi og konspirere fram en plan for planleggingsdagen på fredag.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 23:08   #10
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Standard

SFO er åpen. roblem solved:
Ikke for de små i barnehagen da, men de slipper Ru å bekymre seg for, jeg har aliert meg med mannen, for jeg skal til legen, men det er ikke før etter lunsj.

Gammel 30-01-11, 23:16   #11
indie

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skulle gjerne vært med, men på torsdag har jeg akkurat kommet fram til Roma.
Men det blir vel en mulighet til i løpet av vinteren tenker jeg.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 23:32   #12
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Det er en mulighet for at jeg kommer.

Gammel 30-01-11, 23:44   #13
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Du vet at barna våre også har fri fredag?

Som Brumm sier; jeg har ikke barnehagebarn, bare skolebarn og hjemmebarn. Jeg har et helt år der jeg slipper å bekymre meg for planleggingsdager.

Gammel 31-01-11, 02:02   #14
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg er i Bergen hele denne uka, så et strikketreff hadde vært veldig kjekt som avveksling til kjedelige kvelder på hotellrommet.
Jeg trenger i såfall grundig forklaring på hvordan man kommer seg til Ru med buss, hvis ingen er forbi Haukeland på veien, og har plass til en pasasjer.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 02:33   #15
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan dessverre ikke på torsdag (faktisk ikke denne uken i det hele tatt) :gressenke:. Kos dere.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 07:57   #16
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Torsdag er min første permisjonsdag.
Fredag er det planleggingsdag og jeg har altså et barnehagebarn. Og permisjon. Så jeg skal være sammen med Knerten fredag, og følgelig ikke sove lenge. Men det hadde vært gøy med et strikketreff torsdag, jeg får se an formen. (Jeg strikker for harde livet på et sett til den lille i magen, så jeg trenger en effektiv strikkekveld...)

Gammel 31-01-11, 13:06   #17
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Om jeg skal, så kan jeg plukke deg opp på Bystasjonen evt., Hannah.

Gammel 31-01-11, 15:20   #18
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Om jeg skal, så kan jeg plukke deg opp på Bystasjonen evt., Hannah.

Ja, det hadde vært supert.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 18:02   #19
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jeg blir gjerne med en annen gang, men på torsdag er det foreldremøte. Kos dere! Jeg skal finne meg et enkeltpenkelt strikketøy til neste treff, jeg

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 20:08   #20
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Standard

Er vi forsatt velkommen? Holder på å planlegge morgendagen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:13.