|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Laktosefri matyoghurt i Norge?Jeg har kjøpt laktosefri matyoghurt i Sverige flere ganger, og synes den er veldig fin å bruke i mat. Kan ikke huske å ha sett det i Norge noen gang, er det noen som vet om det finnes og evt. hvor (i Oslo)?
![]() |
#2 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Laktosefri matyoghurt i Norge?Jeg har ikke funnet det, men har oppdaget at det er såre enkelt å lage det selv slik jeg lærte det i en tråd her inne: http://www.foreldreportalen.no/forum...ht=Hjemmelaget
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Laktosefri matyoghurt i Norge?Ja, det er enkelt og veldig godt, men hvis jeg skal lage den helt laktosefri må jeg ha yoghurt starter og whatnot, og det rekker jeg ikke innen i morgen.
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Laktosefri matyoghurt i Norge?Har du vært på den fantastiske helsekostforretningen på Sandvika Storsenter?! Det er den som ligger helt i den "andre" enden, borte ved XXL og ved siden av Lefdal. De har et helt fantastisk utvalg, virkelig helt fantastisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Laktosefri matyoghurt i Norge?Oi, det høres ut som om det er verdt en ekspedisjon til Sandvika uansett, ja! Det er feil vei for oss, så er der sjelden, men kanskje jeg må ta en egen tur.
![]() |
|
|