|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Ny tørketrommel - er Electrolux et bra merke?Tørketrommelen tok kvelden i helga og jeg har vært å sjekket hva de har i den lokale elektrobutikken. Der hadde de Zanussi og Electrolux. Lurer derfor på om Electroluc er et ok merke? Er det noen som har kjennskap til denne trommelen: http://electrolux.no/Products/Vask/t...mler/EDH97951W ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Ny tørketrommel - er Electrolux et bra merke?Vi kjøpte Electrolux for 6 år siden, etter anbefaling fra noen venner, og har vært veldig fornøyde med både vaskemaskin og tørketrommel.
![]() |
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Ny tørketrommel - er Electrolux et bra merke?Jeg tror jeg vil si nei. Men egentlig er den ok, den er bare toskete laget slik at kondenstanken kan gå tett, og det står det ingenting om noen steder ...
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
![]() |
![]() Sv: Ny tørketrommel - er Electrolux et bra merke?Elektrolux og Zanussi lages ved nøyaktig de samme fabrikker, så overse merkeforskjellen her! Er den konkrete modellen du ønsker laget i Italia, så vær skeptisk, enten den har fått Elektrolux- eller Zanussinavn. Er den laget i Tyskland eller Sverige, så er den normalt OK, også uansett navn. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|