Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Homeparty?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-11, 21:06   #1
Solå
Aktiv

Solå sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Solå er litt kul
Standard

Homeparty?

Vanskelig å vite hvor jeg skulle denne tråden.....

Jeg har lyst til å ha et homeparty her hjemme, men vil ikke ha tupperware. Hvilke andre typer homeparty er det mulig å ha? Skriv gjerne litt om produktene

Solå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 21:15   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Homeparty?

www.perfecthome.no

De har endel fint.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 21:18   #3
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

www.perfecthome.no

De har endel fint.

Ja de har mye fint.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 21:21   #4
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Disse damene lager fine kjoler og har gjerne homepartys hvor man kan prøve, kjøpe og bestille.

Gammel 17-02-11, 00:17   #5
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Cacas Da har du allerede en gjest

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 00:27   #6
amanas

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Alpnæring.

Da lager en litt mat med produktene fra alpnæring så gjestene får smake.
God mat å gode produkter

Gammel 17-02-11, 08:10   #7
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Mary Kay - sminke
VirreVapp - barneklær

Gammel 17-02-11, 08:13   #8
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Me&I - Barneklær
http://www.meandi.se/no/

Gammel 17-02-11, 08:15   #9
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Dildoparty? Vertinnen får valgfri dildo gratis.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 09:49   #10
Solå
Aktiv

Solå sin avatar

Solå er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Dildoparty? Vertinnen får valgfri dildo gratis.

Jeg har vært på et dildoparty. Vi var en hel gjeng med godt oppdratte kvinner. Det vil si, vi var godt oppdratte homepartygjester. Så vi oppførte oss som om det var tupperware vi sendte rundt, studerte dildoene, nikket litt, kjente vibrasjonen på nesetippen og sendte så videre. Alle satt stilt og rolig og lyttet til demonstrasjonen. Kan ikke avbryte med latter og andre hysteriske utbrudd må vite.....

Jeg tror at det var temmelig uvant for "dildodamen" som hun presenterte seg som, og så tror jeg hun var enda mer overrasket når det faktisk ble endel salg

.......skal jeg på dildoparty igjen tror jeg at jeg skal tulle i meg litt mer alkohol

Gammel 17-02-11, 10:08   #11
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Me&I - Barneklær
http://www.meandi.se/no/

Jeg driver på med det. Er sååååå fine klær!

Gammel 17-02-11, 10:17   #12
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

www.pompdelux.no

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 10:22   #13
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg skulle ønske noen rundt meg hadde holdt et cacas-party. :drømme:

Gammel 17-02-11, 10:35   #14
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mary Kay har en nettside hvor du kan søke etter konsulenter nær deg for hudpleiekurs: http://www.marykaynorway.no/

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 23:03   #15
Solå
Aktiv

Solå sin avatar

Solå er litt kul
Standard

Takk for gode tips- Odelia kjenner du til noen som driver med cacas party? Det vil jeg ha

Gammel 18-02-11, 15:24   #16
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solå, her.

Takk for gode tips- Odelia kjenner du til noen som driver med cacas party? Det vil jeg ha

Nei, dessverre. Har vært på (mer eller helst mindre) aktiv leting i noen år nå, men du kan kanskje finne noen inne på cacas sin egen hjemmeside?

PompDeLux er det vel nesten venteliste på her i området. Vet at nelly har vært i et slikt selskap en gang, men det var visst vanskelig å få til home party siden det var så populært. Skulle du få til noe slikt plinger du meg prompte!

MK utgår vel for din del, og skal du ha Me&I kjenner jeg jo ei som demonstrerer.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 15:32   #17
Solå
Aktiv

Solå sin avatar

Solå er litt kul
Standard

Jeg har fått mail fra cacas. De hadde sluttet med homepartys desverre

MK utgår ja, men vurderer perfekt home.

Jeg syntes Me&I hadde mest fine jenteklær jeg så det går nok også ut for min del.

Gammel 18-02-11, 18:39   #18
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Siste gang jeg var på homeparty var det lys, jeg husker ikke hva det het. Jeg kjøpte ingenting, synes det er like greit å kjøpe på Ikea.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 21:33   #19
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solå, her.

Jeg har vært på et dildoparty. Vi var en hel gjeng med godt oppdratte kvinner. Det vil si, vi var godt oppdratte homepartygjester. Så vi oppførte oss som om det var tupperware vi sendte rundt, studerte dildoene, nikket litt, kjente vibrasjonen på nesetippen og sendte så videre. Alle satt stilt og rolig og lyttet til demonstrasjonen. Kan ikke avbryte med latter og andre hysteriske utbrudd må vite.....

Jeg tror at det var temmelig uvant for "dildodamen" som hun presenterte seg som, og så tror jeg hun var enda mer overrasket når det faktisk ble endel salg

.......skal jeg på dildoparty igjen tror jeg at jeg skal tulle i meg litt mer alkohol

Jaaa...Solå Dildodame, DET må bli morsomt det!! Inviterer du kommer jeg!

Har ingen konstruktive bidrag

Gammel 20-02-11, 07:45   #20
Monami
Nybegynner

Monami sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: halden
Monami har et hav av muligheter foran seg
Standard

Enjo

vaskeprodukter hvor tanken er at man pga produktenes utforming trenger man ikke bruker såpe, kun kaldt vann når en vasker. På denne måten sparer en penger, helse og miljø.

Var nettopp på et enjoparty selv og kjøpte mye. =)

Monami er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.