|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]() Sofa, sittemulighet på et lekerom?Jeg holder på å pusse opp den ene soverommet til lekerom. Jeg hadde først tenkt å beholde sengen som en sofa/kosekrok, men den blir umulig å sitte i. Et alternativ er bare en madrass på gulvet og masse puter, men jeg ser for meg at det blir veldig støvete og ekkelt etter hvert?
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Sofa, sittemulighet på et lekerom?Vaskbart trekk er absolutt et pluss. Jeg har kikket endel på Ikea, men hovedsaklig på barnesidene. Klippan er jo absolutt et alternativ.
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Sofa, sittemulighet på et lekerom?
Hvor får man fine sakkosekker? Jeg husker bare de skaisakene fra 80tallet, som var ganske klamme i sitte i etterhvert.
![]() |
#6 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Sofa, sittemulighet på et lekerom?
Vi har en herfra på jenterommet: http://www.bleieboden.no/productdetails.php?product=364 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
maler
|
![]() Sv: Sofa, sittemulighet på et lekerom?Fatboyer tar jo endel plass, men de er kule. Og så kan de brukes til å ligge på eller sitte på alt ettersom. Ellers liker jeg fatcat.
![]() |
#9 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Sofa, sittemulighet på et lekerom?Denne ønsker Snuppa seg. Den er stor nok!
![]() |
#10 |
Off the map.
|
![]() Sv: Sofa, sittemulighet på et lekerom?Hva med to sånne inntil hverandre, og så med en madrass oppå? så får du fin oppbevaring? De kan brukes som de er om det er om det er til unger, men om voksne også skal sitte så kan de kanskje trekkes litt ut fra veggen, og legge en slags sengebunn oppå.
![]() |
#11 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sofa, sittemulighet på et lekerom?3-årigen her har Klippan-sofaen på rommet sitt, den tar ikke så mye plass.
![]() |
|
|