Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

3 bryllup på TV3

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-11, 20:10   #1
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

3 bryllup på TV3

Jeg er fotograf i det ene bryllupet som kommer på TV3 sin serie "3 bryllup og en brudeferd"

Se mer i bloggen min

gleder meg

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 20:12   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3 bryllup på TV3

Så gøy!

Fin blog, forresten, du er flink.

Gammel 24-01-11, 20:19   #3
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Utrolig flotte bilder! Du er kjempeflink. Kunne tenke meg å sett bilde av bryllupskaken, for den så kul ut! (skal snart lage kake til bryllup)

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 20:21   #4
Nip

Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tusen takk

Ja, den var kul, flere brett nedover med muffins, har ikke bildene her for hånden nå... men skal se om jeg har ett av hele kaka

Gammel 24-01-11, 20:22   #5
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Ja, den var kul, flere brett nedover med muffins, har ikke bildene her for hånden nå... men skal se om jeg har ett av hele kaka

Ja, det var dette jeg så i bloggen din. Utrolig kul!! Har du flere bilder, vil jeg gjerne se!

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 20:26   #6
Nip

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Ja, det var dette jeg så i bloggen din. Utrolig kul!! Har du flere bilder, vil jeg gjerne se!

Skal sette meg på den andre macen og sjekke jeg

Gammel 25-01-11, 12:28   #7
Minty

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har en slektning som var gjest i et av disse bryllupene så dette skal jeg følge med på!

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 12:41   #8
Sundae

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Kjempefine bilder!

Hva er konseptet i dette programmet? Viser de tre bryllup eller er det konkurranse mellom dem på noen måte?

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 15:07   #9
Nip

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Kjempefine bilder!

Hva er konseptet i dette programmet? Viser de tre bryllup eller er det konkurranse mellom dem på noen måte?

Takk

Tror det er som 4 stjerners middag på en måte...
Med premie til vinneren

Gammel 25-01-11, 15:07   #10
Nip

Standard

Opprinnelig lagt inn av Minty, her.

Jeg har en slektning som var gjest i et av disse bryllupene så dette skal jeg følge med på!

Gøy! Vet du når det kommer?

Gammel 25-01-11, 17:30   #11
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Re: 3 bryllup på TV3

Utrolig stilige bilder

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 19:06   #12
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette ble vi forspurt om vi ville være med på da vi giftet oss i juni, men vi takket nei. Føltes ikke rett å ha kamerateam på slep overalt.

Utrolig kul kake da! Helt forkjellig bryllup fra vårt, men det var vel det de ønsket.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 20:08   #13
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Flotte bilder. Ikke min stil paa bryllupet, men vanvittig kult og gjennomfoert altsaa - det skal de ha!!

Gammel 26-01-11, 14:37   #14
Minty

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Gøy! Vet du når det kommer?

Nei har ikke hørt noe om det. Selve bryllupsseremonien var i "ridderstil"!

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 15:17   #15
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så kult, Nip!

Gammel 26-01-11, 17:37   #16
Nip

Standard

Opprinnelig lagt inn av Minty, her.

Nei har ikke hørt noe om det. Selve bryllupsseremonien var i "ridderstil"!

Kult.
Morsomt med litt anderledes bryllup!

Gammel 26-01-11, 17:38   #17
Nip

Standard

Takk Blir gøy å se.

Gammel 26-01-11, 19:07   #18
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjempestilige bilder du har tatt!

Skal prøve å få med meg programmet!

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 13:45   #19
Nip

Standard

i kveld kl 19.30

Bildene mine i lokalavisen i dag
http://h-a.no//Kultur//Kultur/tabid/...ticleView=true

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:20.