![]() |
#1 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() VaskehjelpHVor mye betaler dere for vaskehjelp?
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: VaskehjelpSkulle jeg hatt vaskehjelp, så skulle hun først og fremst tørket støv i hele kåken, vasket alle gulv, samt tatt litt skikkelig på skapdører osv. på kjøkkenet, og vask av bad. |
![]() |
![]() |
#3 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VaskehjelpVaskehjelpen vasker ca 160 kvm, annen her uke.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: VaskehjelpHun shiner kåken. Jeg rydder, tar av sengetøy og henger ut til lufting før hun kommer også kommer hun og tryller så huset blir nydelig. Hun elsker å pynte og dandere så kosebamser og pyntegreier er stadig stylet litt ekstra. Jeg betaler 350 per gang, hun er her en gang i uka og bruker 2,5 timer ca. |
![]() |
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: VaskehjelpVi betaler 180 kr timen pluss moms, altså 225 kr til sammen. Vi har en 90 kvm leilighet, og hun bruker vanligvis 2 timer - noen ganger 1,5 og noen ganger 2,5.
![]() |
#6 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Vaskehjelp
![]() |
#7 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VaskehjelpDet enkleste dersom hun skal jobbe hvitt er at du betaler skatten. Da slipper hun å registrere seg med eget firma.
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
![]() Sv: VaskehjelpVi har vaskehjelp tre timer annenhver uke og betaler 216 kroner timen, inkludert moms. Vi rydder og hun vasker, dvs gulv støvsuges og vaskes, bad skrubbes, kjøkkenet skinner etterpå og hun tørker støv over alle flater hun kommer til (hun er ikke spesielt høy, og vi har høyt under taket, så dørlister og enkelte bilderammer og slikt tørker jeg av selv, for hun rekker ikke opp uten å måtte klatre på noe.
![]() |
#9 |
Textrovert
|
![]() Sv: VaskehjelpVi har nettopp fått vaskehjelp. Vi betaler 730 kroner per gang (hvitt), og da er leiligheten shinet og ryddet (ryddingen har jeg ikke bedt om, altså, men jeg tror de bare "må" rydde, så greit for meg.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vaskehjelp120 er litt lite, spesielt om hun skal betale skatt på det... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Vaskehjelpjeg er storfornøyd. kom hjem til et nydelig rent hus forrige torsdag..
![]() |
#12 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaskehjelp
Så deilig!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: VaskehjelpJeg sliter såpass mye med å holde huset i orden at jeg trenger dette.
![]() |
|
|