|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
Se resultatene: Hvor ofte drar dere på kjærestetur? | |||
Flere ganger i året |
![]() ![]() ![]() ![]() |
15 | 10,27% |
En gang i året |
42 | 28,77% |
Annethvert år |
12 | 8,22% |
Hvert 3-5 år |
27 | 18,49% |
Hvert 5-10 år |
15 | 10,27% |
Sjeldnere enn hvert 10 år |
29 | 19,86% |
Har ikke kjæreste/partner |
6 | 4,11% |
Deltakere: 146. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Skal rømme
|
![]() Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Og da tenker jeg på utenom den tida der dere har barn fra 0-1 år der jeg regner med at det ikke blir så mye av det. Jeg har kjempelyst å dra på noe, vi har ikke vært av gårde uten barn siden 2007 da jenta vår var 11 mnd. Før det var det også et år eller to siden vi var noe sted. Det er egentlig ikke så nøye hva en gang, bare det er en opplevelse for meg og mannen min. Men så skal vi bygge hus da, og pusse opp en annen leilighet. Og min mann jobber veldig mye og er en god del bortreist, så det blir kanskje dumt å bruke opp tid og penger på en tur også. Samtidig ser jeg at forholdet vårt absolutt kunne ha godt av det. Men det er jo ikke uvanlig at folk ikke drar på noe oftere enn hvert tiende år liksom også...
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Jeg tror vi har ligget gjennomsnittlig på to i året (noen av dem har vært felles jobbreiser, hvor det var relevant for begge å reise på samme konferanse). Det er en fin ting å gjøre.
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Én gang i året. Som vi planlegger og setter av penger til. Det kan gjerne bli flere, men det skorter på barnevaktmuligheter til slike turer.
![]() |
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Jeg svarte flere ganger i året. Vi har en hyttetur med venner i mars hvert år (det er vel mer en vennetur enn en kjærestetur, men barnefri er den i alle fall). I høst var Blåmann og jeg i London sammen en helg, og om én måned reiser vi på helgetur til Barcelona. Når jeg tenker meg om, hadde vi også to helgeturer med sykling i sommer/høst.
Sist redigert av Bluen : 27-02-11 kl 09:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Vi prøver å få det til en gang i året, men det er alltid korte turer og aldri utenlands.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Vi er sjeldent borte mer enn en natt, men har kanskje to-tre hotellturer i løpet av et år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
maler
|
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Vi har ikke vært det etter vi fikk barn. Nå skal vi på tur sammen (men forsåvidt også sammen med andre, men dog) for første gang på 9 år og jeg gleder meg veldig.
![]() |
#9 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Vi har ihvertfall en helg i året hvor vi drar bort og koser oss. I fjor var vi i Praha. I år vet jeg ikke helt, men mannen har spart opp til en gratis helg på et Thon hotell en plass i landet, sp blir nok en hotellhelg her til lands i år. Så skal vi på bon jovi konsert i juni, det blir jo også egentid uten barn.
![]() |
#10 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Vi har gjort det en gang |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nyter et nytt liv
|
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Vi har reist bort kun 2 ganger uten ungene, siden 2007. Skulle så ønske vi var flinkerer til å prioritere oss selv mer.
![]() |
![]() |
#13 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Har aldri skjedd og kommer mest sannsynlig ikke til å skje de nærmeste 15 årene. Forresten: vi har vært på hotell en natt alene.
![]() |
#14 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Det er vel ytterst sjelden... Vi fikk ei datter i 05 og i fjor hadde vi oss en overnatting på hotell i Bergen. Siden jeg er fra vestlandet, så var det det vi fikk til med overnatting, da passet foreldrene mine snuppa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Vi har ikke vært på turer uten barna , altså ikke siden senhøsten 2007. Jeg kjenner at det begynner å bli veldig på tide med ei kjærestehelg.
![]() |
#16 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Vi har ikke vært på kjærestetur etter vi fikk barn.
![]() |
#17 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Vi har vært to langhelger. En da storebror var ett år og vi giftet oss og en gang oktober 09 - da var jeg og mr che i København.
![]() |
#19 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Vi har vært på to turer siden vi fikk barn. En gang i Praha på "bryllupsreise" (langhelg i bryllupsgave fra foreldrene mine), og så var vi i Kristiansand forrige helg.
![]() |
![]() |
|
|