Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjemmelaget Brio-togbord

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-11, 14:10   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Tommel opp

Hjemmelaget Brio-togbord

Skal bare dele en idé.

Har vært så heldig og fått overta både sofa og salongbord til en venninne som har fornyet stuen.
Så det gamle megamonsterstygge stuebordet mitt fikk ny mening i dag mens klumpen sover.
Noen ganger bare bobler jeg over av kreativitet, men klarer ikke alltid bruke det til noe fornuftig, men i dag fikk jeg til noe.
Klumpen min elsker tog, spesielt brio/thomastog.. han har mye arvet togbane som tar mye plass og han liker ikke bygge det så han leker ofte med togene uten togbanen.

Har brukt superlim og limt på togskinner og små dyr og malt litt "trær/busker" og en andedam. Tenkte jeg skulle se om jeg fant noe billige plasttrær osv på nille eller noe annet sted og lime på.. vi får se...

Hva syns dere..

vær grei og le i det skjulte da.. siden jeg er ganske stolt..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:40.