|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Tips til oppbevaring som passer i Billy reoler?Jeg må ha noen esker/bokser/kasser etc som skal stå i Billy. Er det noen som har tips om oppbevaring som passer OK inn?
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
![]() Sv: Tips til oppbevaring som passer i Billy reoler?Ta en titt på Ikea- de har mange forskjellige kurver, esker og bokser som passer inn i Billy. Jeg pleier å vandre rundt med målebåndet jeg. Favorittene i dette huset er hvite esker med lokk, og noen flotte kurver.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til oppbevaring som passer i Billy reoler?Veldig stilig å gjerne kle sånne pappkasser i tapet.
![]() |
#5 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Tips til oppbevaring som passer i Billy reoler?Vi har esker og tidskriftsamlere i Kassett-serien, men de stikker en cm utenfor hyllene, så de fungerer ikke om man skal ha vitrinedører på. Jeg har også hatt de minste Byholma-kurvene, de stikker ikke utenfor, men det er ikke plass til all verdens i dem. Jeg hadde strikketøy og garn til pågående prosjekter i mine. Det står jo mål på både hyller og esker på nettsidene til IKEA, så det er ganske lett å planlegge på forhånd.
![]() |
![]() |
#6 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
![]() Sv: Tips til oppbevaring som passer i Billy reoler?Tror denne passer, men akkurat nå finner jeg ikke målene: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til oppbevaring som passer i Billy reoler?De har mange fine kruver på Kremmerhuset, jeg har kruver i grått og hvite blekk spann som jeg har dill og dall i Billyhylla. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|