Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

New York

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-11, 12:13   #1
eintesnart?
Fullverdig medlem

Medlem siden: Oct 2010
eintesnart? har et hav av muligheter foran seg
Standard

New York

Hei
Jeg er så heldig at jeg skal i utdrikkingslag i New York i sommer =) Vi ankommer the big apple onsdag på dagen, og har også hele torsdagen på turisme før festen starter fredag og varer til og med lørdag. Det jeg lurer på er hva er viktigst å gjøre sånn turistgreier når vi bare har ca en og en halv dag? Tenker litt på å ta båten ut til Ellis Island, og å få med Lion King musikalen en av kveldene, men hva annet? Hjelp

Gammel 10-03-11, 15:38   #2
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: New York

Å FY - så heldig du er. Hvis du bare har en og en halv dag, ville jeg først og fremst ikke lagt for mange planer!!!! Pannekaker med maple syrup til frokost på en Diner, Central Park høres ut som en god ide - kikke på livet, og eller strolle rundt, ta en kaffe på Starbucks, spise Ben & Jerry is..... bare suge inn, lissom.....

Firhetsstatuen hadde jeg glatt drete i, men båttur til Ellis Island er derimot en svært god ide. Evt det moderne museet hvis dere insisterer på kultur.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.